Achizitie publica - Adaptare terminal fluvial de pasageri Port Orsova la conditiile SCHENGEN-NONSCHENGEN - APDF Giurgiu
Detaliu pentru invitatia numarul 242433
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Cod de identificare fiscala: R1284717
Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu
Telefon: 0246213003, 0246211528
Fax: 0213110521
Denumire invitatie: Adaptare terminal fluvial de pasageri Port Orsova la conditiile SCHENGEN-NONSCHENGEN - APDF Giurgiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucraride arhitectura, precum si lucrari de instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii termice, instalatii curenti slabi si instalatii de aer primar, ventilare si aer conditionat necesare pentru adaptarea Terminalului Fluvial de Pasageri Orsova la cerintele pentru separarea fluxurilor de pasageri si efectuarea controalelor de frontieraimpuse ca urmare a aderarii Romaniei la spatiul ?Schengen? in anul 2011.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 02.03.2010 13:47)
Data publicarii: 26.02.2010 12:53
Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu, Sos. Portului nr.1, Giurgiu, Cod postal 080011, Jud. Giurgiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.03.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu, Sos. Portului nr.1, Giurgiu, Cod postal 080011, Jud. Giurgiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 480, 490 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice si Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat constatator, Rezultatul exercitiilor financiare pe anii 2007 si 2008, Balanta de verificare contabila încheiata la data de 31.01.2010, Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, prezentarea cel putin a unui contract de lucrari similare finalizat în ultimii 5 ani, Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, Declaratie referitoare la utilaje
Documentatia de atribuire este disponibila în format electronic în S.E.A.P.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: a) in cadrul documentatiei de atribuire sise constata erori care au ca efect incalcarea principiilor prevazute la art. 2 alin. (2) lit. f), respectiv o parte din lucrarile prevazute in cadrul proiectului au fost contractate de Inspectoratul de stat al Politiei de Frontiera Mehedintib) autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea de a adopta masuri intrucat este necesara modificarea documentatiei de atribuire in corelare cu situatia actuala.