Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ADCP/waters


Detaliu pentru invitatia numarul 343881
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE HIDROLOGIE SI GOSPODARIRE A APELOR ( I.N.H.G.A)
Numar invitatie: 343881/15.03.2013
Denumire contract: ADCP/waters
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE HIDROLOGIE SI GOSPODARIRE A APELOR ( I.N.H.G.A)Cod fiscal: RO24582488, Adresa: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213181115, Fax: +40 213181116
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 213181115, fax: +40 213181116, persoana de contact: Ionel Ghinescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Bucuresti-Ploiesti, Nr. 97 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, telefon: +40 213181115, fax: +40 213181116, persoana de contact: Ionel Ghinescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ADCP/waters
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1 echipament Acoustic Doppler Current Profiler (ADCP) conform caracteristici din caiet sarcini
II.1.6) CPV: 38292000-8 - Instrumente de hidrografie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare va fi in cuantum de 1500, 00 leiPerioada de valabilitate: 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul: RO05 TREZ 7015 0251 7z01 3376 , deschis la Trezoreria Sector 1, Beneficiar: INHGA. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, conf. art. 86din HG nr. 925/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul nr. 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar - ordin de plata, in copie cu confirmarea sumei de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul in care se foloseste valuta se va folosi cursul de schimb al BNR din data-3 zile pana la data limita de depunere a ofertelor, dimineata( ex: depunere pe 15 curs utilizat din 12 dimineata)Se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casierie conf HG925/2006 actualizat art.86 alin (5) pct b)In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conf. art 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA; se constituie in conf. cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari. In cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza formularul 16. Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante in original in cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.Se poate face si prin Retinere succesiva din facturi conf art.90 alin 3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)-formular 1 II. Declaratie privind neincadrarea ]n prevederile art.181 din OUG nr.34/2006-formular nr.2III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certficat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local-formular tip emis de organismele competente, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele2.Certficat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul general consolidat ?formular tip emis de autoritatea fiscala competenta, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleInregistrarea de datorii scadente si neachitate, descalifica ofertantul.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2008 cu modif.si complet.ulterioareDocumentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele de mai sus.)IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 ? formular nr.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: 1.Director : Dr. ing. Daniela Radulescu2.Director Stiintific: Dr. ing. Marie ? Jeanne Adler3.Director Economic: Ec. Florin Cojocaru4.Sef serviciu ? ing. Emilian Branescu5.Sef serviciu ? ing. Ionel Ghinescu6.Sef serviciu ? An. Dorian Popescu7.responsabil Proiect ? Dr. cristina Maria Trifu8.responsabil Logistica ? Dr. Ada Pandele9.Jurist Ana Geana10.C.s. Corneliu Musetoiu11ing. Daniel Eugen Luta12. ec. Claudiu Dan BalanutaV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.4VI. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr.5 Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ? conform cu originalul?. Informatiile din certificate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului(obiectul contractlui) trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe domeniul contractului(formular6)Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalulIn cazul unei oferte comune documentul va fi prezentat de catre fiecare membru al grupului in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (UE program de Cooperare Transfrontaliera Romania Bulgaria)
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer