Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT - S.G.A. VASLUI


Detaliu pentru invitatia numarul 143442
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT - S.G.A. VASLUI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 85147000-1 - Servicii de medicina muncii (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de medicina muncii
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 22.05.2008 15:35
Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind eligibilitatea, Form.12A, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Decl privind neîncadrarea în sit prevazute la art. 181, Form 12B, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Certif de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoz si taxelor catre stat (form tip eliberat de DGFPS si DGFPL)-Certif constatator emis de catre Of. Regis. Comertului de pe lânga Trib. teritorial cu max 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ob. de activitate principal;
-Op. ec., cab. de med. muncii vor fi autorizati si inregistr. la DSP si ITM;
-Balanta de verificare pe luna aprilie 2008;
-Minim 3 contracte similare încheiate în ultimii 3 ani, cu val de peste 5.000 lei, fara TVA fiecare, Form 12D, conf modelului anexat;
-Propunerea de contr. semnata si parafata.
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul unitatii noastre in urma unei solicitari.Contravaloarea acestei documentatii este de 20 lei fara TVA.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Nu s-a primit nici o oferta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer