Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT - S.G.A. BOTOSANI,VASLUI, GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 141214
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT - S.G.A. BOTOSANI, VASLUI, GALATI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.05.2008 10:21
Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind eligibilitatea, Form.12A, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Decl privind neîncadrarea în sit prevazute la art. 181, Form 12B, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Certif de atestare fiscala privind îndeplinirea obl. exigibile de plata a impoz si taxelor catre stat (form tip eliberat de DGFPS si DGFPL)-Certif constatator emis de catre Of. Regis. Comertului de pe lânga Trib. teritorialdin care sa rezulte ob. de activitate principal;
-Docum care dovedesc o forma de înregis. ca pers. fizica sau juridica-copie;
-Balanta de verificare pe luna martie 2008;
-Autorizatiatehnicaemisa de R.A.R. in baza careiofertantul este autorizat sa realizeze operatiile solicitate;
-Minim 3 contracte similare încheiate în ultimii 3 ani, cu val de peste 10.000 lei, fara TVA fiecare, Form 12D, conf modelului anexat;
-Personalinstruit si autorizat pentru efec.op. de service;
-Propunerea de contr. semnata si parafata.
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul unitatii noastre in urma unei solicitari.Contravaloarea acestei documentatii este de 20 lei fara TVA.