Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT
Detaliu pentru invitatia numarul 125418
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cartuse
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.03.2008 14:22
Data limita de depunere a ofertelor: 31.03.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.03.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind eligibilitatea, Form.12A, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Decl privind neîncadrarea în sit prevazute la art. 181, Form 12B, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Certif de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoz si taxelor catre stat (form tip eliberat de DGFPS)-Certif constatator emis de catre Of. Regis. Comertului de pe lânga Trib. teritorial cu max 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ob. de activitate principal;
-Docum care dovedesc o forma de înregis. ca pers. fizica sau juridica-copie;
-Certif de calitate si conformitate pt prod ofertate de la prod. acestora;autorizare din partea prod pt comercializarea prod;
-Minim 3 contracte similare încheiate în ultimii 3 ani, cu val de peste 20.000 lei, fara TVA fiecare, Form 12D, conf modelului anexat;
-Propunerea de contr. semnata si parafata;
-Cert ISO 9001.
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul unitatii noastre in urma unei solicitari.Contravaloarea acestei documentatii este de 20 lei fara TVA.