Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT


Detaliu pentru invitatia numarul 118898
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 01119200-6 - Seminte de plante cu utilizare specifica (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Seminte de iarba
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 27.02.2008 09:25
Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.03.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratia privind eligibilitatea, Formularul A, conform modelului anexat Documentatiei de atribuire;
-Declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181, Formularul B, conform modelului anexat Documentatiei de atribuire;
-Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (formular tip eliberat de D.G.F.P.S.). Pentru a fi valabil certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile înainte de data sedintei de deschidere;
-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate principal;
-Documente care dovedesc o forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica-copie;
-Minim trei contracte similare încheiate în ultimii trei ani, cu valori de peste 30.000 lei, fara TVA fiecare, Formularul C1, conform modelului anexat.
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul unitatii noastre in urma unei solicitari.Contravaloarea acestei documentatii este de 20 lei fara TVA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer