Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT
Detaliu pentru invitatia numarul 175513
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 44111000-1 - Materiale pentru lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Adeziv, glet, otel beton, profil rigips
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.10.2008 15:27
Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind eligibilitatea, Form.12A, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Decl privind neîncadrarea în sit prevazute la art. 181, Form 12B, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Certif de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impoz si taxelor catre stat (form tip eliberat de DGFPS si DGFPL);
-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca pers fizica sau juridica;
-Autorizatie de livrare produse;
-Balanta de verificare pe luna august 2008;
-Minim 3 contracte similare încheiate în ultimii 3 ani, cu val de peste 5.000 lei, fara TVA fiecare, Form 12D, conf modelului anexat;
-Certificat ISO 9001;
-Propunerea de contr. semnata si parafata.
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul unitatii noastre in urma unei solicitari.Contravaloarea acestei documentatii este de 20 lei fara TVA.