Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT
Detaliu pentru invitatia numarul 158013
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reabilitare canton de exploatare Acumulare Delea
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.07.2008 12:18
Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind eligibilitatea, Form.12A, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Decl privind neîncadrarea în sit prevazute la art. 181, Form 12B, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Certif de atestare fiscala privind îndeplinirea obl. exigibile de plata a impoz si taxelor catre stat (form tip eliberat de DGFPS si DGFPL)-Certif constatator emis de catre Of. Regis. Comertului de pe lânga Trib. teritorialdin care sa rezulte ob. de activitate principal;
-Docum care dovedesc o forma de înregis. ca pers. fizica sau juridica-copie;
-Pentru realizarea lucrarilor de gaz: atestat emis de ANRGN;
-Bilant contabil la 31.12.2007;
-Balanta de verificare pe luna mai 2008;
-Un contract de lucrari încheiat în ultimii 5 ani, echivalent cu valoarea de cel putin 100.000 lei fara TVA;
-Propunerea de contr. semnata si parafata;
-Certificat ISO 9001.
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul unitatii noastre in urma unei solicitari.Contravaloarea acestei documentatii este de 50 lei fara TVA.