Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT - S.G.A. IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 157200
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE" - DIRECTIA APELOR PRUT - S.G.A. IASI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 27.02.2009 10:25)
Data publicarii: 09.07.2008 14:57
Data limita de depunere a ofertelor: 21.07.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.07.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA APELOR PRUT, STR. TH. VASCAUTEANU, NR. 10, IASI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind eligibilitatea, Form.12A, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Decl privind neîncadrarea în sit prevazute la art. 181, Form 12B, conf modelului anexat Doc de atribuire;
-Certif de atestare fiscala privind îndeplinirea obl. exigibile de plata a impoz si taxelor catre stat (form tip eliberat de DGFPS si DGFPL)-Certif constatator emis de catre Of. Regis. Comertului de pe lânga Trib. teritorialdin care sa rezulte ob. de activitate principal;
-Docum care dovedesc o forma de înregis. ca pers. fizica sau juridica-copie;
-Balanta de verificare pe luna mai 2008;
-Minim 3 contracte similare încheiate în ultimii 3 ani, cu val de peste 5.000 lei, fara TVA fiecare, Form 12D, conf modelului anexat;
-Propunerea de contr. semnata si parafata.
Documentatia de atribuire se poate procura de la sediul unitatii noastre in urma unei solicitari.Contravaloarea acestei documentatii este de 20 lei fara TVA.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Nu s-a primit nici o oferta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer