Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE"- DIRECTIA APELOR PRUT


Detaliu pentru invitatia numarul 102578
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE"- DIRECTIA APELOR PRUT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50911130-4 - Servicii de instalare de transformatoare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: 1. Schimbarea amplasamentului postului de transformare PTA 20/0, 4 KV/40 KVA Baraj Tungujei - Iasi2. Demontare transformator 20/0, 4 KV/40 KVA existent, montare transformator 20/0, 4 KV/40 KVA, montare echipamente de protectie pentru postul de transformare PTA 20/0, 4 KV/40 KVA situat la barajul Cuibul Vulturilor - Vaslui
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.11.2007 15:13
Data limita de depunere a ofertelor: 30.11.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE"- DIRECTIA APELOR PRUT, str. Th VAscauteanu, nr. 10 Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind eligibilitatea(formular A)-Neîncadrarea în sit. prevazute la art. 181(formular B).-Certfif. de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat(formular tip eliberat de D.G.F.P.S.)-Certif. constatator emis de catre Of. Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate principal.-Certif. privind abilitarea efectuarii serviciilor de instalare a echipamentelor-Scrisori de recomandare (minim 3)de la alti beneficiari pentru care a efectuat servicii similare in bune conditii-Doc. care dovedesc o forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica-copie.-Personal instruit si autorizat pentru efectuarea serv. de inst. a echip.-Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat de D.G.J.F.P-Minim trei contracte similare încheiate în ultimii trei ani, cu valori de peste 15.000 lei, fara TVA fiecare(formularului C2)
Documentatia de atribuire se obtine de la sediul unitatii noastre.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer