Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE"-DIRECTIA APELOR PRUT IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 108477
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Cod de identificare fiscala: 23780878
Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi
Telefon: 0232218192
Fax: 0232213884
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ADMINISTRATIA NATIONALA "APELE ROMANE"-DIRECTIA APELOR PRUT IASI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 66337100-2 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Servicii de asigurare de raspundere civila auto: servicii de asigurari obligatorii auto tip rca/carte verde
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 07.12.2007 15:27
Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Apelor Prut, str. Th. Vascauteanu, nr.10, Iasi, cod 700462
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2007 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Apelor Prut, str. Th. Vascauteanu, nr.10, Iasi, cod 700462
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratia privind eligibilitatea;
-neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181.-Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Certificatul care dovedeste forma de înregistrare ca persoana fizica sau juridica ? copie.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile înainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate principal. Autorizare privind efectuarea serviciilor de asigurare emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, Bilantul contabil la 30.06.2007, vizat de D.G.J.F.P.Balanta contabila la 30.07.2007.Lista principalelor prestatii în ultimii trei ani;
- Lista principalelor obligatii contractuale în desfasurare;
Documentatia de atribuire poate fi procurata de la sediul unitatii in urma unei solicitari scrise.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Unitatea contractanta nu mai dispune de resursele bugetare necesare pentru incheierea contractului.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer