Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aducere la cota camine vizitare, guri de scurgere, rasuflatori gaze, hidranti incendiu si executat racord gura scurgere


Detaliu pentru invitatia numarul 343911
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Domeniului Public Pitesti
Numar invitatie: 343911/18.03.2013
Denumire contract: Aducere la cota camine vizitare, guri de scurgere, rasuflatori gaze, hidranti incendiu si executat racord gura scurgere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Domeniului Public PitestiCod fiscal: RO 4122213, Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Telefon: +40 248221401, Fax: +40 248218266
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 248221401, fax: +40 248218266, persoana de contact: pentru documentatia de licitatie: insp. spec. Rusea Marian - pentru documentatia tehnica: sef serv. Tehnic Radulescu Ana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADP Pitesti -secretariat, Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aducere la cota camine vizitare, guri de scurgere, rasuflatori gaze, hidranti incendiu si executat racord gura scurgere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari aducere la cota camine vizitare, guri de scurgere, rasuflatori gaze, hidranti incendiu si executat racord gura scurgere.Avand in vedere faptul ca aceasta lucrare este de complexitate redusa devizul intocmit de catre ofertanti, in baza antemasuratorii prezentate in caietul de sarcini, nu va contine rubrica Diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 4.000, 00 lei.- perioada de valab a gar de particip: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, inclusiv- forma de constit a gar de particip care va fi acceptata.a) Scrisoare de garantie bancara (form nr.11).b) Instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societ de asigurari ;c) Suma in numerar depusa la casieria unitatii;d) Cu OP in contul nr: RO18TREZ0465006XXX000180, Trez Pitesti, cod fiscal 4122213, beneficiar ADP Pitesti;Conf art 88/HG 925/19.07.2006(1) Garan pentru part, constit de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucrat de la data constit garan de buna executie.(2) Garan de part, constit de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castig, se return de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data expirarii per de valab a ofertei.(3) In cazul in care AC se afla, conf prev art. 209 din ordonanta de urgenta, in situatia de a anula proced de atribuire, gar de part se rest dupa data expir term de depunere a unei contest cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.(4) Dupa primirea comunic prevazute la art. 206 din OUG, ofertantii ale caror oferte au fost decl necast au dreptul de a obtine eliberarea garan de particip inainte de expir per prev la alin. (2) sau, dupa caz, la alin. (3), daca transmit autoritatii contractante o solicitare in acest sens.- Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contest ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf prev art. 278_1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantii in calit de IMM benef de reducerile reglementate de legea 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.Data de echivalenta leu-valuta, la cursul BNR, va fi cu 2 (doua) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
a)cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din val contractului, iar pentru ofertantii in calitate de IMM cuantumul garantiei de buna exec va fi de 5 % din val contractului, conf legii 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.b)modul de constituire a garantiei de buna executie : -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
-scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11);
-scrisori emise de societati de asigurare potrivit art. 90 alin 1 din OUG 925/2006;c)contractantul are obligatia de a deschide un cont de gar de buna exec la dispozitia AC, la Trezorerie. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna exec in docum de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. (conf art. 90 din HG.925/2006, cu modif si compl ulterioare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorul economic va fi exclus de la procedura conf. art. 11 din legea nr. 279/2011 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006 in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva conf. art. 181 lit. d) din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr. 2Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 B.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 C.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensCerinta nr. 5Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Iliescu Doru ?director;2. Braniste Mircea ?sef sectie reparatii strazi si mecanizare lucrari;3. Ograda Cristina ?contabil sef;4. Savulescu Lavinia ?jurist;5. Radulescu Ana ?sef serv. tehnic si problematica mediului;6. Calin Nicolae ?sef birou aprovizionare si achizitii publice.7. Pavel Ionel ?inspector specialitate (presedinte al comisiei de licitatie);8. Rusea Marian ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);9. Radu Popescu Madalina ?inspector spec. (membru al comisiei de licitatie);10. Paun Dumitru ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);11. Pantila Viorel ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);12. Ceapraz Dan ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);13. Visinescu Mihaela ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin 314/12.10.2010: Formularul nr. 13.Cerinta nr. 7Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul localcertificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneObiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente care sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straine. Forma de inregistrare / atestare: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privat. Se prezinta original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care contractele sunt incheiate in alte monede decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. Se prezinta formularul nr. 12F cu tabelul anexat., Cerinta nr. 2Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice conf art. 188, alin. 3 lit. f) din OUG mr. 34/2006 pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Formularul nr. 12H, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale a personalului angajat in ultimii 3 ani. Se prezinta formularul 12 I;, Cerinta nr. 4Persoanele responsabile pentru executia lucrarilor: vor depune curriculum vitae in original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii: Se solicita -subcontractantii si specializarea acestora: Formularul nr. 18 Cerinta nr.1. Certificat de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 din care sa rezulte activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, conf. art. 191 din OUG 34/2006, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune in copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii
15
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer