Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Aerosoli pentru dezinfectie


Detaliu pentru invitatia numarul 340422
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Numar invitatie: 340422/04.12.2012
Denumire contract: Aerosoli pentru dezinfectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LA SECRETARIATUL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, cod postal: 500326
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BIROUL DIRECTORULUI MEDICAL DIN CADRUL SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, cod postal: 500326
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Aerosoli pentru dezinfectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Aerosoli pentru dezinfectie conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 24959100-2 - Aerosoli (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 5136.00 ronModul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul AC nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. Garantia de participare precum si declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor din categoria IMM se vor regasi intre plicul interior si cel exterior, la vedere conform indicatiilor de la cap.IV.4.3. Modul de prezentare a oferteiIn cazul in care GP se va constitui prin scrisoare de garantie se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Neconstituirea garantiei de participare in forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire reprezinta motiv de respingere a ofertei.In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii. Pentru a beneficiade aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMMIn situatia depunerii unei contestatii de catre ofertant, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele in conformitate cu art 278^1/OUG nr.34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din OUG. nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr. 2: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se solicita depunerea urmatoarelor: 1.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Se solicita depunerea Formularului nr.3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se solicita depunerea Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Muresan Nicoleta, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluare: Feresuaru Cristina, Dr.Godri Dora Ana, Dragoi Giorgeta, Membrii de rezerva: Ec.Suciu Daniela, As.Barna PetruPersoane care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Presedinte C.J.Brasov, Aristotel Cancescu.Consilieri locali : Ambrus Carol; Braga Horatiu Florentin; Braun Werner; Caju Mariana; Chiriac Viorel; Coman Claudiu; Cornea Gheorghe-Claudiu; Craciun Dragos Romulus; Crizbasan Emanoil Dorin; Danu Aurelian Leonard; Dunca Marius Alexandru; Enache Paul; Fliundra Ionel; Gabor Alexandru Adrian; Grapa Sebastian; Kovacs Attila; Manea Ion; Mares Ioan; Matei Gavril; Noaghea Nelu Petre; Ochi Ion; Olteanu Luminita Nicoleta; Paler Ioan Miron; Pascu Mihai Lucian; Popa Mihai Valentin; Sarafinceanu Buibas Gheorghe; Szakal Andras Zsolt; Sandru Razvan Ovidiu; Soneriu Valentin Olimpiu; Ungureanu Vasile; Vestea Mihail; Zavarache Constantin ; Wittstock Eberhard- Wolfgand Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic-in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalulAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau de Comisia Nationala pentru Produse Biocide valabil la data deschiderii ofertelor sau Avizul sanitar expirat insotit de Avizul de prelungire-in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalulPentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate CE din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42/CEE/ atestat CE emis in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEE/ sau orice alte documente prin care ofertantulprobeaza conformitatea probuselor., In conformitate cu art.188 din OUG 34/2006 se solicita prezentarea a cate o mostra din fiecare produs ce va fi prezentata la secretariatul S.C.J.U. Brasov pana la data si ora limita din invitatia de participare, impreuna cu ofertele. Mostrele se ambaleazaindividual, se eticheteaza si se inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : -denumirea ofertantului, denumirea produsului si ? mostre de aerosoli pentru dezinfectie, pentru CERERE DE OFERTE (data si ora conform invitatiei de participare) Mostrele vor fi insotite de prospectul tehnic elaborat deproducator iar daca acesta este strain va fi prezentat in traducere autorizata.Nu se accepta completarea ulterioara a mostrelor. Neprezentarea acestorava duce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer