Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Agenti degresanti


Detaliu pentru invitatia numarul 325384
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 325384/27.04.2012
Denumire contract: Agenti degresanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Sibiului, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551129, telefon: +40 269805133, fax: +40 269830283, persoana de contact: Serv. Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.I.R.C.O.S.S Medias, Soseaua Sibiului, nr.5, Medias, 551129, jud. Sibiu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Agenti degresanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de diversi agenti degresanti, in scopul folosirii lor la indeparatrea rezidurilor si curatarea pieselor de catre personalul de mentenanta al Sucursalei.
II.1.6) CPV: 39831220-4 - Agenti degresanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 687.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: Lot 1:960 lei, Lot 2:290 lei, Lot 3 :180 lei, Lot 4 :70 lei, Lot 5:70 lei, Lot 6:60 lei, Lot 7:130 leiPerioada de valab.: 60 de zile de la data limita prevazuta pentru depunereaofertelor.Mod. de constituire: Cf.regl. art. 86, alin. (1) si (5) din H.G. 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Pentru aceasta procedura nu este aplicabila prev. art.278^1 din OUG nr.34/2006.Retinerea garantiei de participare se va face in cf. cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA, a contractului.Mod. de constituire: cf. prev. art. 90, alin. (1), modificat prin H.G. nr. 1045/2011.Mod. de restituire: in cel mult 14 zile de la data intocmirii proces-verbal de receptie a produselor care fac ob. contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate panala acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 180Se va completa Formularul 12A ?Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 de catre op. economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat, tert/terti sustinatori, daca este cazul.II.Art. 181Note: 1) Se va completa Formularul 12 B ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat si de catre tert/terti sustinatori, daca este cazul.2) Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010. Formularul se va completa de operatorul economic care are calitatea de ofertant/ofertant asociat.3) Se solicita prez. ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006?.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul aut. contr., in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Gheorghiu Sorin, director SIRCOSS Medias, Andrea Nicolae, director tehnic, Popa Elena, presedinte comisie de evaluare, Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, Catana Gabriel, membru comisie de evaluare, Rusu Dorin, membru comisie de evaluare.Se va completa Formularul 13A, de op. economic care are cal.de ofertant/ofertant asociat, cat si de tert/terti sustinatori si subcontractanti, daca e cazul.4) Se solicita prez. Certif. de atestare fiscala, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considera ca fiind indeplinita.5) Se permite depunerea doc. solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original, copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator, eliberat de ONRC, Note: Se permite dep. doc. solicitat in oricare din formele: - original/copie legalizata/copie lizibila ?conforma cu originalul?, valabil la data dep. ofertelor, emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea/furnizarea prod. sol. in doc. de atribuire;La solicitarea aut. contr. ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Cer.Constatator in original sau copie legalizata, daca la deschiderea ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila ?conform cu originalul?.2. In cazul ofert. din categoria I.M.M.-urilor, se va prezenta Declaratia pe propria raspundere, compl. conf. Anexei 1 din O.G. 27/2006 privind mod. si compl. Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.Note: - ofertantii incadrati in cat. I.M.M.-urilor si care fac dovada acestei incadrari, conform L 346/2004 beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra medie de afaceri si garantiilesolicitate.- in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va prezenta Formularul 12D ?Listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?. Pentru dem. exp. similare ofertantul va prezenta cel putin un contract/document/pr.verb. de receptie onorat in ultimii trei ani, care sa confirme producerea/livrarea de produse similare, in valoare de minim: - Lot 1 -36.000 lei;
- Lot 2 ? 13.000 lei;
- Lot 3 ? 6000 lei;
- Lot 4 ? 3000 lei;
- Lot 5- 3.000 lei;
- Lot 6? 3000 lei;
- Lot 7 ? 5000 lei.Nr.de ani sol. in vederea dem. exp. similare se calculeazaprinraportare la data limita de depunere a ofertelor.Note: 1. Se permiteprezentarea de copii dupa infor, MostreSe solicita prezentare de mostre pentru fiecare lot ofertat, in vederea dovedirii cap. tehnice de a livra/produce produse similarecelor care fac obiectul contractului., Informatii privind asociereaMai multi op. economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere., Informatii privind sustinerea ferma.In cazul in care ofertantul isi dem. cap. tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se descarca direct din SEAP, este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer