Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Agenti diagnostici-cofinantare boli


Detaliu pentru invitatia numarul 354168
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 354168/27.09.2013
Denumire contract: Agenti diagnostici-cofinantare boli
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347801, Adresa: Str.Tarpiului, Nr.29, Bistrita, Jud.Bistrita-Nasaud, Bistrita, Telefon: 0263 224974; 206027, Fax: 0263 206029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati sanitar veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Agenti diagnostici-cofinantare boli
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Kituri pentru cofinantare boli, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 019 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, ordin de plata (cont RO04TREZ1015005XXX002795 deschis la Trezoreria Bistrita, cod fiscal 4347801 sau numerar la caseria unitatii(program de lucru cu publicul 8.00-16.00)ori printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a fiecarui lot .Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul IMM valoarea garantiei de participare este 50%(art.nr.16 din Legea nr.346/2004). Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei de participare si declaratia pe proprie raspundere conform formularului nr.9 din Sectiunea formulare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata "in original" , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora stabilita de catre SEAP si in SEAP conf. art.18 din HG 1660/2006.
Garantie de buna executie
Valoarea acesteia este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de buna executie este de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA(art.nr.16 din Legea nr.346/2004).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr.1 din Sectiunea Formulare. 2.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare.3.Certificat de atestare fiscal pentru persoanele fizice/juridice, eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia persoana/societatea isi are sediul social, din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original, copie legalizata sau copie marcata ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de reprezentantul legal); Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor fizice/juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original, copie legalizata sau copie marcata ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal); Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69ยน din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: dr. Bogolin Ioan-director executiv; ec. Suciu Florica - sef serviciu economic si dministrativ ;jr. Mutu Ionela-Nicoleta- consilier juridic; comisia de evaluare: dr.Bita Romulus- sef serviciu laborator;chim. Popa Mihaela-consilier superior; dr.Tokos Dora- consilier principal;dr.Gordon Dumitru - medic veterinar si ref.specialitate Clapa Dorina comp.investitii, achizitii, administrativ si patrimoniu.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010, ? Formular nr.4 din Seciunea Formulare.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.5 din Seciunea Formulare. 1.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice/fizice straine, pentru a-sidemonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare/apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune/prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? si dupa caz in traducere legalizata in limba romana. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2.Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta datele de identificare ale firmei si media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in ultimii 3 ani, (2010, 2011, 2012), calculata in lei si alta valuta, la cursul lei/valuta mediu anual, comunicat de BNR pentru anul respectiv.Bilantul contabil pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente sau prezentarea oricaror alte documente edificatoare pentru dovedirea capacitatii economice si financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani. Certificat ISO 9001 sau echivalent (documente care dovedesc faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de manegement al calitatii).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2013 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer