Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 292325
Autoritate contractanta
Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura, Centrul Judetean Neamt
Cod de identificare fiscala: 20775907
Adresa: Str. Mihai Viteazu, nr. 32, Piatra-Neamt
Telefon: 0233/233123, 0233/233126
Fax: 0233/233122
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURANEAMT
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare carburanti: motorina(CPV 09134220-5) si benzina(CPV 09132100-4)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.04.2011 10:54
Data limita de depunere a ofertelor: 12.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mihai Eminescu, nr.26B, Piatra Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Mihai Eminescu, nr.26B, Piatra Neamt(etaj III)
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 493, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala: decl.eligibilitate, decl.privind calitatea de participant, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatatoremis de Of.Registrului si Comertului, certificat de inmatriculare, documente dovedire inregistrare(persoane fizice straine);Situatia economico-finanaciara: ultima balanta de verificare pentru anul 2010, bilantul contabil intocmit pentru anul 2010, in cazul in care este intocmit si inregistratla organelle competente, informatii privind cifra de afaceri;Capacitateatehnica si profesionala: resurse umane si management-asigurarea cu personal cheie, autorizatie livrare produse(RAR), declaratie privind reteaua de distributie la nivel national, fisa experienta similara, standarde de asigurare a calitatii, conformitatea cu documentatia de atribuire, informatii privind protectia muncii
Garantia pentru participare se va constitui sub unul din instrumentele prevazute de art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru suma de 5000 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer