Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - AGREGATE DE BALASTIERA (SPALATE SI CONCASATE )


Detaliu pentru invitatia numarul 327676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Numar invitatie: 327676/24.05.2012
Denumire contract: AGREGATE DE BALASTIERA(SPALATE SI CONCASATE )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, Registratura cam.15
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, Registratura cam.15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: AGREGATE DE BALASTIERA(SPALATE SI CONCASATE )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul AGREGATE DE BALASTIERAeste un contract de furnizare produse, si anume nisip sort 0-4 , pietris sort 4-8 si pietris sort 8-16 , locul principal de furnizare, ,Statia de Asfalt Vladesti care se afla la 10 km de Rm.Valcea pe drumul spre Olanesti.Durata contractului este pana la data de 31 decembrie 2012.Valoarea estimata maxima este cea corespunzatoare suplimentarii in conditiile prevazute la art.6 alin.(3) din HGnr 925/2006.
II.1.6) CPV: 14212120-7 - Pietris (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 580, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 7.000 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: ?prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, (conform model Formular )sau prin virament bancar si se vor folosi urm.1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX000140 ; 2. Cod Fiscal 2540813? In conformitate cu art.2781 , alin1, lit a din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare coraborata cu art.87/HG 925/2006, actualizata cu modific.si completarile ulterioare, , din garantia de participare se va retine o suma, in cazul respingerii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a unei eventuale contestatii depuse de respectivul ofertant in suma de3870, 96lei.Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006.? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum.? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai incazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuant gar de buna ex este de 5% din val contr fara TVA.Modul de const: Gar de buna ex se const printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de asig, care dev anexa la contrIn cazul in care val garant de buna ex este redusa ca val, AC are dreptul de a accepta const acesteia prin dep la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, gar de buna ex se poate constitui si prin ret succ din sumele datorate pentru fact part. In acest caz contr are oblig de a desch un cont la disp AC, la Trez Statului.Suma init care se dep de catre contr in contul astfel deschis nu tb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indep contr, AC urmeaza sa alim acest cont prin ret succ din sum datorate si cuvenite contr pana la concurenta sumei stabilite drept gar de buna ex in doc de atrModul de rest a gar: in cazul contrde furnizare , AC are oblig de a restitui garantia de buna ex cf art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Informatii privind calitatea de participant la procedura.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv: 1. Primar - Romeo Radulescu 2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu 3. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu 4. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 5. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 6. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta 7. Director Economic - Ion Lepadat 8. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 9. Director Juridic - Petre Cazan 10. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 11. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 12. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 13. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani in valoare 700.000 lei fara TVA, Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri de a fost ales respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin(2)/HG925/2006 si art.9 lit.b).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a produse furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante furnizari de produse, din care sa reiasaca ofertantul a furnizat produse similare . Aceasta lista va fi insotita de unulsau mai multe contracte din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucraride similare in valoare de 350.000 lei fara TVA. Aceasta lista poate fiinsotita de recomandare din partea beneficiarilor si proces verbal de recetiela terminarea furnizarii produselor si/sau alte documente care sa atestedovada indeplinirii contractului/contractelor.Curs mediu euro1.2008 Curs anual mediu BNR /2008, 1euro=3, 6827lei2.2009 Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei3.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei4.2011 Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4, 2379 lei Experienta similara va fi cea din ultimii 3 ani pana la, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Acord sau o scrisoare preliminara de asociereOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului., Autorizatielaborator propriu sau contract colaborare, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer