Achizitie publica - agregate de cariera
Detaliu pentru invitatia numarul 327264
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327264/18.05.2012
Denumire contract: agregate de cariera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT S.A.Cod fiscal: 27231643, Adresa: REPUBLICII 43B, Onesti, Telefon: 0234325031, Fax: 0234325031
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 43B, Onesti, Romania, cod postal: 601024, telefon: +40 234325031, fax: +40 234325031, persoana de contact: CORINA ALEXE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REPUBLICII 43B, Onesti, Romania, cod postal: 601024, telefon: +40 234325031, fax: +40 234325031, persoana de contact: CORINA ALEXE, Sala de sedinte etaj1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (lucrari de constructia drumurilor; colectarea deseurilor nepericuloase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: agregate de cariera
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: nisip concasaj 0-4 mm=1000tcriblura dublu concasata 4-8 mm= 1200 tcriblura dublu concasata 8-16 mm = 300 tValorile estimate pentru achizitionarea acestor produse, inclusiv transportul, sunteste de 341 100 lei fara tva, respectiv 78 435 euro la un curs 1 euro= 4, 3488 la data de 01.03.2012Se va incheia un contract de furnizare produse pe o perioada de 12 luni, de la data semnarii.
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare= 6822 ron (2% din valoarea estimata a contractului), se va constitui in favoarea autoritatii contractante fie cu Scrisoare de garantie de participare emisa de o banca sau societate de asigurari, fie cu OP in contul RO 09TREZ 0625069xxx002117, deschis la Trezoreria Onesti si va avea o valabilitate de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate retine de autoritatea contractanta (integral sau partial) cand ofertantul se afla intr-una din urmatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executied)ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 2781 din OUG 34/2006Garantia de participare se restituie in maxim 3 zile de la semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
DaGarantie de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiarasau retineri succesive din plata facturilor emise pe durata contractului de furnizare. Ofertantul castigator va deschide un cont la Trezoreria Onesti in favoarea SC DOMENIU PUBLIC SI PRIVAT ONESTI SA, in care se va varsa in maxim 14 zile de la semnarea contractului o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului. Autoritatea contractanta va alimenta contul cu suma retinuta din plata fiecarei facturi. Contul deschis la Trezorerie este purtator de dobanda.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular 42. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006- Formular 53. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre Bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stateliberat de catre DGFPS (prin obligatii exigibile de plata se intelege obligatiile scadente in luna anterioara depunerii ofertei)4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local emis de autoritatea locala5. Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 186. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69 din OUG 34/2006 - Formular 17, Persoane din cadrul SC DOMENIU PUBLIC SI PRIVAT ONESTI SA fata de care se va raporta ofertantul cu privire la situatiile de incompatibilitate prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Administrator unic ? PARIS IOAN;Inginer Sef ? GNATIUC NICOLAE, Sef srv. financiar contabilitate- MANOLACHE PETRICA, Sef serviciu tehnic- DUMITRAS RADU , Sef sectie Transport- BARGAOANU DUMITRU, Sef comp. achizitiipublice/aprov. ? ALEXE CORINA, Consilier jur.BOSTAN LAURA GABRIELA Documente ce dovedesc inregistrareaa) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al operatorului economic candidat corespunde obiectului procedurii;b)Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul " insotita de semnatura si stampila in original, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor furnizari de produse, in ultimii 3 anipana la data depunerii ofertelor, continand valori, perioada de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarile de produsese confirma prin prezentarea unor certifícate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientulbeneficiar. Incazulincarebeneficiarulesteunclientprivat sidinmotive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ? scanata dupa original.Nota : Se va prezenta minim o recomandarede la alti beneficiari cu care ofertantul a derulat contracte de furnizare agregate de cariera.Se va prezenta Formularul 8 si Anexa reprezentand Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, - Declaratie privind subcontractantii. Se va prezenta lista cu subcontractantii, date de identificare: denumire societate, adresa, partea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca; (Daca este cazul)Se va prezenta formularul 13 din sectiunea Formulare.In cazul in care nu sunt subcontractanti se va prezenta Formularul cu mentiunea ?NU ESTE CAZUL?., - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Formularul 10din sectiunea Formulare, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport pe careofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Formularul 9din sectiunea Formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 15:59