Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Ahizitia de paine si produse de patiserie


Detaliu pentru invitatia numarul 309330
Autoritate contractanta
Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Cod de identificare fiscala: 5013699
Adresa: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca
Telefon: 0264420146
Fax: 0264420602
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Ahizitia de paine si produse de patiserie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de paine si produse patiserie pentru rezidentii DGASPC Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.08.2011 15:06
Data limita de depunere a ofertelor: 25.08.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Cluj, str. General Eremia Grigorescu Nr: 37-39 Cluj-Napoca, jud. Cluj,
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.08.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte de la Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Cluj, str. General Eremia Grigorescu Nr: 37-39 Cluj-Napoca, jud. Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 382, 611.9 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Completarea formularului Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG.34/2006- Certificat eliberat D.G.F.P , valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie- Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie-Certificat constator emis de OficiulRegistrului Comertulu Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe 3 ani.Formular - Experienta similara copie de pe cel putin un contract similar
SEAP sau DAGSPC Cluj, str. G-ral E.Grigorescu Nr: 37-39 Cluj-Napoca, jud. Cluj, biroul achizitiiGARANTII DE PARTICIPARELOT I-1350lei, LOT II-2160lei, LOT III-340lei, Cont: RO17TREZ2165006XXX014199
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer