Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALBUMINUM HUMANUM, solutie perfuzabila, 20% - flacon 100 ml


Detaliu pentru invitatia numarul 341618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI
Numar invitatie: 341618/08.01.2013
Denumire contract: ALBUMINUM HUMANUM, solutie perfuzabila, 20% - flacon 100 ml
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTICod fiscal: 4967072, Adresa: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0212240946/ 47, Fax: +40 0212241800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CAL.GRIVITEI NR.218 SECT.1-BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010761, telefon: +40 0212240946/ 47, fax: +40 0212241800, persoana de contact: MIHAELA NAVODARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTA CHIRURGIE PLASTICA REPARATORIE SI ARSURI BUCURESTI, STRADA CALEA GRIVITEI, NR.218, SECTOR 1, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALBUMINUM HUMANUM, solutie perfuzabila, 20% - flacon 100 ml
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ALBUMINUM HUMANUM, solutie perfuzabila, 20% - flacon 100 ml
II.1.6) CPV: 33141540-7 - Albumina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare: 6000, 00 RON sau echivalent EURO. Eechivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.;2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor pecizata in anuntul de participare).3) Modalitatea de constituire: modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii in numerar sau ordin de plata, fila CEC, vizat de catre banca
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul): 1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? completarea formularului nr.2 ? original;II. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completarea formularului nr.3 - originalATENTIE!Tertul sustinator, daca este cazul, va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.III. Prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de participant la procedura? ? completarea formularului nr.6 - originalIV. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completarea formularului nr.7 ? original;V. Documente solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completarea formularului nr.8 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - originalMENTIUNE: Conform Ordinului nr. 170/2012 al ANRMAP, in aplicarea prevederilor art. 691 din O.u.G. nr.34/2006, precizam persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr. STAN VITALIE ? Manager;
- Ec. PIRVU LILIANA IONELA ? Director financiar-contabil;
- Jr. VLAD ELENA ? Consilier juridic;
- NAVODARU MIHAELA ? Sef compartiment achizitiiVI. Documente solicitate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: 1. Certificat eliberat D.G.F.P ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.MENTIUNE: certificatele fiscale se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. I. Produsele ofertate trebuie sa indeplineasca cerintele Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII - Medicamentul. Pentru a demonstra acest lucru furnizorul va prezenta urmatoarele documente, valabile la data deschiderii ofertelor - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: 1. Autorizatie de punere pe piata eliberata deMinisterul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale in conformitate cu art. 700 alin.1 din Legea nr.95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind reforma in domenil sanatatiiATENTIE!Documentultrebuie sa fie valabil la data depunerii. Daca certificatul expira pe perioada acordului cadru, se va prezenta si o declaratia pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa faca demersurile sa reinnoiasca/prelungeasca aceasta autorizatie.2. Autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale in conformitate cu art.788 alin.1 din Legea nr.95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind reforma in domeniul sanatatiiATENTIE!Documentultrebuie sa fie valabil la data depunerii. Daca certificatul expira pe perioada acordului cadru, se va prezenta si o declaratia pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa faca demersurile sa reinnoiasca/prelungeasca aceasta autorizatie.3. Autorizatie de fabricatie emisa de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale in conformitate cu art.748 alin.1 din Legea nr.95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare privind reforma in domeniul sanatatii ? numai ofertantul care este producator.ATENTIE!Documentultrebuie sa fie valabil la data depunerii. Daca certificatul expira pe perioada acordului cadru, se va prezenta si o declaratia pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa faca demersurile sa reinnoiasca/prelungeasca aceasta autorizatie.II. Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte clar informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv despre administrarea societatii, structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit - original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: 1. Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului acord-cadru.2. Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Certificat constatator de la registrul comertului din tara de origine? legalizat si apostilat3. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului care poate fi declarat castigator sa prezinte, pentru conformitate, documentele de mai sus in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul furnizarii de medicamente pe ultimii 3 (trei) ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2008. (?Sisteme de management al calitatii. Cerinte?).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer