Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa, com. Maciuca, judet Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 342414
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Maciuca
Numar invitatie: 342414/06.02.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa, com. Maciuca, judet Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MaciucaCod fiscal: 2541584, Adresa: Sat Oveselu, Comuna Maciuca, Maciuca, Telefon: 0250769706, Fax: 0250769706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Maciuca, str, Oveselu, Nr. 31, jud. Valcea, Maciuca, Romania, cod postal: 247345, telefon: +40 250769706, fax: +40 250769706, persoana de contact: Comuna Maciuca, str, Oveselu, Nr. 31, jud. Valcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Maciuca, str, Oveselu, Nr. 31, jud. Valcea, Maciuca, Romania, cod postal: 247345,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa, com. Maciuca, judet Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executia proiectului ?Alimentare cu apa, com. Maciuca judet Valcea ? si includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru investitia mai sus amintita. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.Valoarea contractului estimat este de 160.380 lei.b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructie estimate nu vordepasi suma de 3.196.630 lei, lacare se adauga diverse si neprevazute insuma de 198.140 lei sau maxim 6% din valoarea estimata rezultata.d) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Monitorizarea functionarii si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarObiective specifice : - realizarea a sursei de apa ? doua puturi forate la adancimea de cca. 400 m - in satul Botorani. Gospodaria de apa ce va avea in componenta doua puturi, statie de tratare, doua rezervoare x 100mc si statie de pompare situata in satul Botorani, va alimenta zonele propuse prin conducte de distributie in lungime de 19.000m dimensionate pentru debitul total necesar locuitorilor si viitorilor consumatori.
II.1.6) CPV: 45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 555, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se const.gar.de participare in val.de 49.500lei din val.estimata, fara div.si neprev.sau 11.352 euro(1euro=4, 3606lei, 25.01.2013).Per.de valab.: 90 zile de la data limita de dep. a ofertelor, cu posib. prelung.acesteia la cererea aut contr.Forma de constit.: instr de garantare irev. emis, in cond. legii, de o soc. bancara ori de o soc de asigurari; sau OP in contul RO17TREZ67924700271XXXXX, desc. la Trez. BALCESTI, cod fiscal: 2541584cu cond.confirm.acestuia de catre banca emit. pana la data dep. ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine gar.in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valab. a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze acordul cadru in per.de valab.a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castig., nu a constituit garantia de buna exec.in per.de valab.a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul res.contest. (suma ret. se va calcula conform prev.art.278^1 alin.(1) O.U.G. nr. 34/2006) se va ret.o suma de: 4.200 +0, 01% din ceea ce depaseste 420.001lei.In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita red. cu 50% a garant. prin prezent. doc justif.corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incad in categ IMM.Garant de parti se va completa si se va depune in original (la adresa de la punctul I.1).Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Gar.de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form. In cazul dep.de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Gar.de particip.emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5%din val. contr. fara TVA. Garantia de buna ex. se constit prin printr-un instrume de garant emis in cond legii de o societate bancara sau de o societ de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garant de buna exec in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 ) (in conformitate cu prevederile art.182 alin.(2) din OUG 34/2006).In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele ment.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profes./financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantul va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate: 1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice 2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului, trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 ) In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantul va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 , alin a, c1, si d .3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- conform Ordinului 314/2010 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.6 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantul va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1.Primar ? VaduvaNicolae/2.Viceprimar- Rafaila Viorel / 3.Contabil- Bunescu Marieta/4.Secretar ? Nicolaescu Rodica Ileana/5. Referent ? Bolocan Mihai/6.Popa RemusMarian/7.Stoian Maria/8.Tanase Luminita/9.Catrinoiu Victor/10.Medrea Octavian/11.Diaconu Ilie Iulian/12.Popa Livia/13.Pirvu Maria/14. Maciuceanu Cornel/15.Moja Valtar.Persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, 1.Primar ? VaduvaNicolae/2.Viceprimar- Rafaila Viorel/3.Contabil- Bunescu Marieta/ 4.Secretar ? Nicolaescu Rodica Ileana/5. Referent ? Bolocan Mihai.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii, de subcontractanti si de tertul sustinator.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea acordului cadru. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. c.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere)., Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara .Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra globala medie de afaceri, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 6.500.000 lei .Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocieriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista personalului propus, Formular 9.1, pentru indeplinirea contractului va contine minim urm.: a)Responsabil tehnic cu executia domeniul lucrari edilitare ? 1 pers?Atestat Responsabil tehnic in domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalent.b)Responsabil cu controlul calitatii 1 pers?Decizie numire Responsabil tehnic cu sudura la instalatii sub presiune ? 1 pers?Atestat Responsabil tehnic cu sudura la instalatii sub presiune sau echivalent.d) pentru serviciile de proiectare 2 ingineri hidro .Pt personalul propus se vor prezenta: CV, copii conf cu originalul, ale diplomelor si certif, Declaratii de disponibilitate., Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor deimplicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 5 ani, a executat lucrari de alimentare cu apa, prezentand in acest sens, in copii lizibile cu mentiunea , ,conf cu originalul? de pe parti relevante ale contractelor/Copie dupa procesul verbal de receptie partiala sau proces-verbal la terminarea serviciilor/lucrarilor/proces-verbal de receptie finala a contractului prezentat ca experienta similara/Recomandare din partea beneficiarului/certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG nr.925/2006, un contract de natura si complexite similara, a carui valoare, sa fie de cel putin 3.196.630 lei, exclusiv TVA.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii de proiectare, prezentand in acest sens, in copie, un contract de natura si complexite similara, a carui valoare, sa fie de cel putin 160.000 lei, exclusiv TVA. Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctajPentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 50, Unde: - Pp este punctajul obtinut de oferta n, - Pretmin ? cel mai mic pret ofertat, - Pretn ? pretul ofertei n
2. Punctaj tehnic
50
Descriere: : Costul operational total (PCOT), calculat ca si cost operational anual maxim garantat , inmultit cu durata de viata estimata (20 ani) inmultit cu 50.Pentru cel mai mic cost operational (CO) totalofertat, se acorda maximul de punctaj, Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 50, Unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n, - COmin ? cel mai mic cost operational ofertat, - COn ? cost operational aferent ofertei n Costul operational maxim anual va cuprinde urmatoarele cheltuieli-costurile directe de exploatare (consum de materii prime, materiale si servicii, energie, intretinere);
-costurile cu forta de munca;
- cheltuieli administrative si generale, cheltuieli de vanzare si distributiere;
-reparatiile capitale si inlocuirile de echipamente cu durata de viata sub perioada de referinta (se includ in costurile de operare, in masura in care nu au fost prevazute drept costuri investitionale);
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer