Achizitie publica - Alimentare cu apa in comuna Oarja, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 335814
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335814/20.09.2012
Denumire contract: Alimentare cu apain comuna Oarja, judetul Arges
Stare procedura: Suspendata(din 27.09.2012 17:00)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OarjaCod fiscal: 5103449, Adresa: comuna oarja, sat oarja, Oarja, Telefon: 0248.660.341, Fax: 0248.660.341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Oarja, sat Oarja, , Oarja, Romania, cod postal: 117545, telefon: +40 248660341, fax: +40 248660341, persoana de contact: Primaria comunei Oarja
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Oarja - judetul Arges.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apain comuna Oarja, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Executie alimentare cu apa: forare puturi, realizare conducte de aductiune de la puturile proiectate - pe o lungime totala de 7063 m, realizarea unei inmagazinari a apei intr-un rezervor suprateran modular din tabla zincata cu volumul maxim de 500 mc, amplasat in incinta gospodariei de apa, o statie de potabilizare a apei, o statie de pompare a apei din rezervor in reteaua de distributie (inclusiv SCADA), retelei de distributie a apei potabila cu 17, 792 km.- Valoarea estimata fara TVA: intre 7 762 358lei si 8 462 358lei.- Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 462, 358 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 155 000lei; Perioada de valabilitate: 150 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12. Contul IBAN al autoritatii contractante este: RO63TREZ0465006XXX006063 deschis la Trezoreria Pitesti, cod fiscal 5103449. In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278ยน din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/ 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul1 (obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz), cazierul judiciar si cazierul fiscal al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul 2; certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; certificatul eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; Formularul 3 - certificatul de participare cu oferta independenta cf. Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010; declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese cu urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: primar ? Costel Bilea; viceprimar ? Ilie Pavel; secretar ? Dan Ton, consilieri locali Moga Sonia, Gheorghe Catalin, Marinescu Emil, Deaconu Aurel, Angelescu Florin, Radu Florin, Bilea Viorel, Stanciulescu Valeriu, Gherghescu Lucian, Militaru Dorel - * obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz); Formularul 4 ? informatiile generale despre ofertant; Formularul 5 ? declaratia privind calitatea de participant la procedura. Dupa caz, Formularul 2 se va depune si de tertul sustinator, numai pentru neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.- In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, cu cel mult 14 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/ asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.- In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cash flow pentru minim 4 luni de derulare a contractului conform graficului de executie = 1 293 726lei.Declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul va demonstra ca are acces la linii de credit ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza minimul de cash flow pentru perioada precizata (4 luni) care va fi destinat indeplinirii obligatiilor aferente viitorului contract., - Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii trei ani va fi de minimum 15 500 000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile inregistrate la autoritatilecompetente pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Dovada ca a executat in ultimii 5 ani* in cadrul a maximum 2 contracte, lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare de minim 7 000 000 lei, fara TVA, constand in cel putin urmatoarele: - executie retele de apa; - executie de foraje; - inmagazinari a apei intr-un rezervor suprateran modular; - executie statii de potabilizare; - statie de pompare a apei din rezervor in reteaua de distributie (inclusiv SCADA).* pana la data limita de depunere a ofertelor. 1) Prezentare contracte care fac dovada experientei similare saucopii dupa informatiile relevante din contractele respective privindpartile contractante, obiectul contractat, pretul, stampila, semnaturile partilor, alte informatii din care sa reiasa experienta similara.2) PV de receptie intocmite in conformitate cu dispozitiile legale privind receptia lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora. 3) Certificari de buna executie. 4) Documente constatatoare emise de AC la finalul lucrarii., - Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin motocompresor, excavator, echipamente de foraj (orizontal si vertical), sisteme de sprijiniri maluri (pentru min. 200 mp), compactoare cu placa vibratoare, aparate de sudura a conductelor, autobasculante, automacara, autocistrena, statie de betoane cu raportvalabil de inspectie tehnica si autorizatie de mediu valabila, statie de betoane si mortare agrementata tehnic, autospeciale transport beton, autopompa beton, mai mecanic, vibrocompactoare beton, electropompa submersibila., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari si verificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor.Ofertantul va dace dovada ca dispune de servicii de incercari - verificari de laborator autorizat gradul II prin contracte/ conventii de prestari servicii valabile., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: A. Personal tehnic de specialitate: - Manager de proiect - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; - detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919); - participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa in cadrul caruia a ocupat pozitia de manager de proiect., Continuare sectiunea anterioara - Personal tehnic de specialitate: - Sef santier - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; - participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa in cadrul caruia a ocupat pozitia de sef de santier., Continuare sectiunea anterioara - Personal tehnic de specialitate: - Responsabil tehnic cu executia lucrarilor pentru domeniul IX - detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala.- Inginer constructii hidrotehnice - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; - participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii hidrotehnice si sa fi avut ca atributii realizarea de lucrari de alimentare cu apa., Continuare sectiunea anterioara - Personal tehnic de specialitate: - Inginer constructii civile si industriale - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; - participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii civile si industriale si sa fi avut ca atributii realizarea de structuri aferente unor lucrari de alimentare cu apa., Continuare sectiunea anterioara - Personal tehnic de specialitate: - Inginer instalatii electrice si automatizari SCADA - studii superioare de specialitate de lunga durata finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; atestat ANRE tip B; participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer instalatii electrice si sa fi avut ca atributii realizarea de activitati de executie instalatii electrice si automatizari SCADA pentru sisteme de alimentare cu apa., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: B: Personal de executie: - Personal de executie (fierar betonisti, dulgheri, zidari, vopsitori, instalatori instalatii sanitare, instalatori instalatii electrice atestati ANRE, sudori atestati ISCIR, asfaltatori, operatori utilaje, sapatori etc. si muncitori necalificati) conform caiet de sarcini., Continuare sectiuni personal: OFERTANTII VOR PREZENTA: angajament/e de participare in forma autentica (angajamentul reprezinta obligatia persoanei de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii al carui beneficiar este comuna Oarja, intr-una din pozitiile alocate personalului tehnic de specialitate -se va preciza denumirea obiectivului de investitii, iar in situatia in care este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu persoana/ele respective) sau dupa caz informatii din Revisal cu numele salariatilor, nr/data CIM, durata, functia/meseria ocupata, salariul sau, dupa caz, contracte valabile de prestari servicii; precum si, daca este cazul, decizii de numire in functia solicitata., Continuare sectiuni personal: OFERTANTII VOR PREZENTA: - Documente suport din care sa rezulte faptul ca din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit. - CV personal tehnic de specialitate semnate de titular, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare (copii ale diplomelor obtinute, atestatelor si autorizarilor solicitate, copii dupa cartea de munca si/sau alte documente admise de Codul muncii din care sa rezulte indeplinirea cerintei de experienta profesionala)., Informatii privind subcontractantii - Resursele tehnice si/sau umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, numai daca sunt prezentate documente doveditoare privind detinerea dotarilor tehnice potrivit cerintelor descrise la Capacitatea tehnica si/sau, dupa caz, documente prin care se dovedesc raporturile de munca (angajare sau colaborare dintre angajator [aici, subcontractantul] si resursele umane propuse de acesta potrivit cerintelor descrise la Capacitatea profesionala.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8., Informatii privind asocierea - Intr-o astfel de situatie se va prezenta, in original, acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat fata de autoritatea contractanta pentru executarea integrala a contractului de achizitie publica, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte, inclusiv valoric si procent din valoarea contractului.- dupa caz, imputernicirea liderului asocierii de a semna oferta in numele asociatiei Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pret(min) /Pret(n))x50 pct.
DURATA DE EXECUTIE
10
Descriere: Durata cea mai mica - max. 10 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 10 pct.; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 24 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 4 luni.
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR
10
Descriere: Perioada cea mai mare - 10 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 10 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 120 luni.
COSTUL CICLULUI DE VIATA ALSTATIEI DE POMPARE/ 10 ANI- LCC personalizat
15
Descriere: LCC = costul unitar al echipamentului ? 1 p, consum de energie ? 5 p, garantia (ani) ? 3 p, consumabile si piese de schimb pentru perioada de garantie ofertata ? 4 p, intervale de mentenanta specificate de producator ? 2 p.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) Pentru cel mai scazut dintre costuri LCC se acorda punctajul maxim; b) Pentru celelalte costuri LCC ofertate punctajulLCCn se calculeaza proportional, astfel: LCCn= (LCCminim of / LCC ofertat x) x 15 pct.
COSTUL CICLULUI DE VIATA AL STATIEI DE POTABILIZARE/ 10 ANI ? LCC personalizat
15
Descriere: LCC = costul unitar al echipamentului ? 1 p, consum de energie ? 5 p, garantia (ani) ? 3 p, consumabile si piese de schimb pentru perioada de garantie ofertata ? 4 p, intervale de mentenanta specificate de producator ? 2 p.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) Pentru cel mai scazut dintre costuri LCC se acorda punctajul maxim; b) Pentru celelalte costuri LCC ofertate punctajulLCCn se calculeaza proportional, astfel: LCCn= (LCCminim of / LCC ofertat x) x 15 pct.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP(www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 16:25