Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa, in comuna Vladimir, judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 348516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VLADIMIR (PRIMARIA VLADIMIR)
Numar invitatie: 348516/13.06.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa, in comuna Vladimir, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VLADIMIR (PRIMARIA VLADIMIR)Cod fiscal: 4813464, Adresa: COMUNA VLADIMIR, SAT ANDREESTI, JUD.GORJ, Vladimir, Telefon: +40 0253230131, Fax: +40 0253230175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VLADIMIR, SAT ANDREESTI, JUD.GORJ, Vladimir, Romania, cod postal: 217550, telefon: +40 0253230131, fax: +40 0253230175, persoana de contact: NICOLAE HOAGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Vladimir, sat Andreesti, jud Gorj,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa, in comuna Vladimir, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului "Alimentarea cu apa, in comuna Vladimir, judetul Gorj se vor efectua lucrari pentrurealizarea a: ?28000 ml de conducte de alimentare cu apa(retea de distributie);?2 microsisteme de alimentare cu apa pentru satele Andreesti, Frasin, Vladimir si Valea Desului;?statii de pompare in cadrul microsistemelor de alimentare cu apa;?rezervoare pentru inmagazinarea apei;?puturi de mare adancime? retea de distributie si aductiune.Valoarea estimata fata TVA 6956290.00 lei, conform devizului general intocmit la faza de PT din care: 6081080 leivaloarea estimata a contractului de lucrari, iar valoarea cheltuieli diverse si neprevazute 875210 lei.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 956, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 120000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 10, cursul de schimb leu-valuta pentru constituirea garantiei de participareva fi cel din data de 03.06.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 )Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Pentru.aceasta decl., pers.ce detin functii de decizie in cadrul aut.contract.in ceea ce priv.organizarea, derularea si finaliz., proc. de atrib. in sensul art.mentionat sunt urmat.: Vijulan Marius Forin, Hoaga Nicolae, PasareDaniel, Lapadat Elena, Sguroiu Georgeta, Ianasi Ion, Vaduva Constantin, Cocoroveanu Anghel, Lupu Alecsandru, Pestenaru Vasile, Buzatu Marian, Maracine ClaudiuConstantin, Ninu Ilie Irinel, Iovan Vasile, Ciurea Stefan, Fugaru Ion, Dolcescu Alecsandru, Popescu Maria Daniela. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma 7000000 Ron. Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012), Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,4, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1351351.00 leiModalitatea de indeplinireScrisoare angajatadin partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1351351.00 lei si pentru o perioada de 4 luni., In cazul in care candidatul isi demonstreazasituatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 4/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurselefinanciare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuireconform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, 3 si Formular 4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin 28000 m de retele de apa si sau aductiuni de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Informatii privind subcontractantii, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr.34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Subcontractantul nu trebuie sase afle in situa?ia prevazuta de art. 69 ind din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinireaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programului privind reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes judetean si)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 20:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer