Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA ? REST DE EXECUTAT, COMUNA RASTOACA, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 338412
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RASTOACA (CONSILIUL LOCAL RASTOACA)
Numar invitatie: 338412/30.10.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA ? REST DE EXECUTAT, COMUNA RASTOACA, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RASTOACA (CONSILIUL LOCAL RASTOACA)Cod fiscal: 16380763, Adresa: Localitatea Rastoaca, jud. Vrancea, Rastoaca, Telefon: 0237/267434, Fax: 0237/267434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Rastoaca, jud. Vrancea, DN23 Focsani-Galati, Rastoaca, Romania, cod postal: 627208, telefon: +40 0237267400, fax: +40 0237267434, persoana de contact: Sediul Autoritatii contractante, de luni pana vineri, intre orele 8 si 16
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, in sala de sedinte a Consiliul local.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA ? REST DE EXECUTAT, COMUNA RASTOACA, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrare in continuareDE EXECUTAT (455.436 lei fara TVA): - Amenajare sursa (cabina put forat, instalatii electrice si hidraulice etc.)- Statie pompare (statie hidrofor si personal, instalatii electrice si hidraulice etc.)- Statie clorare (camin neutralizare clor etc.)- Rezervor inmagazinare (300 mc, rezervor beton, perimetru sanitar etc.)- Retea distributie (subtraversare etc.)EXECUTAT (1.029.311 lei fara TVA): - Retea distributie (DN fi 30 - DN fi 140): 16956 metri liniari- Camine de vizitare: 26 buc- Foraj: 150 metri (neamenajat)
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 455, 436 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9000 lei (50% pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii - IMM)Oferta va fi respinsa daca ofertantul nu va face dovada constituirii garantiei de participare: - in cuantumul prevazut (inclusiv daca, in cazul unei asocieri, unul sau mai multi ofertanti asociati depasesc parametrii de IMM iar garantia este depusa in cuantum de 50%)- in formele prevazute- cel mult la data si ora deschiderii ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie bancara (in original, emisa, in conditiile legii, de o societate bancara)- instrument de garantare (in original emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari)- ordin de plata sau fila cec (confirmate de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO 49 TREZ 6915 006 XXX 003 670, deschis la Trezoreria municipiului Focsani)- perioada de valabilitate: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor- numerar (la casieria autoritatii contractante)Restituirea garantiei de participare: - pentru ofertantul castigator, in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie- pentru ofertantii necastigatori, dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei (sau inaintea acestor termene printr-o solicitare in acest sens)Retinerea garantiei de participare: - retragerea ofertei in perioada de valabilitate- nu se constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului- refuzul semnarii contractului in perioada de valabilitate a ofertei- in cazul unei contestatii respinse de catre C.N.S.C., se va retine o suma din garantia de participare conform prevederilor art. 278, alin. (1), pct. b din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA (50% pentru IMM) se va constitui intr-un termen care nu va depasi 15 zile de la semnarea contractului printr-una din modalitatile: - Scrisoare de garantie bancara emisa, in conditiile legii, de o societate bancara- Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari- Plati succesive intr-un cont aflat la dispozitia achizitorului- Virament bancarGarantia de buna executie se va restitui dupa cum urmeaza: 1) 70% din valoare, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim2) restul de 30% din valoare, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: criteriile de calificare sunt cerinte minime obligatorii. Daca un ofertant nu indeplineste unul din criteriile respective, acesta va fi descalificat. Pentru a demonstra indeplinirea criteriilor, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In mod obligatoriu, ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare trebuie sa prezinte certificatele/documentele, in forma si continutul stabilite, nu mai tarziu de finalizarea evaluarii ofertelor (data Raportului procedurii de atribuire)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 - Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie/supervizare cu privire la procedura de atribuire in cauza: Dima Vasile-Primar; Mocanu Aristita-Contabil sef; Ghinea-Dima Artur-Resp. Achizitii publice; Badiu Filaret, Duta Antonia, Postolache Coman-Consilieri locali (Comisia de Buget-Finante)- Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- Certificat de atestare fiscala- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala privind obligatiile de plata catre bugetul local pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Note: Vor fi respinse ofertele operatorilor economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Documentele solicitate pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu metiunea "conform cu originalul". - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata)Note: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii de achizitie publica- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si/sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: - Fisa de informatii generale (cursul leu/euro la 31 decembrie a anului respectiv)- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (vizate si inregistrate de organele competente, in copie)Nota: daca operatorul economic nu are 3 ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la 1 an (cifra de afaceri realizata de la infiintare, impartita la numarul de luni de la infiintare, inmultit cu 12)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: - Insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariNota: certificarile indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Informatii privind dotarea tehnica: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Informatii privind personalul desemnat pentru contract- CV-uri- Declaratii de disponibilitate- Copii dupa contractele individuale de munca- Copia atestatului RTE (responsabil tehnic cu executia) pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a se realiza- Copia atestatului/deciziei de numire a responsabilului CC (controlul calitatii) pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a se realizaNota: ofertantul nu va putea inlocui nici un membru din echipa prezentata decat cu acordul autoritatii contractante Standarde de asigurare a calitatii: Copia certificatului care atesta implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) sau echivalent, pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, Standarde de asigurare a protectiei mediului: Copia certificatului care atesta implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu 14001:2005 sau echivalent, pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic, fie prin descarcare de pe SEAP, fie pe suport CD de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer