Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Alimentare cu apa a localitatilor Sinmarghita ?i Dileu Nou, com. Sinpaul, jud. Mures ?i Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures? ?i Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 336023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SANPAUL
Numar invitatie: 336023/26.09.2012
Denumire contract: ?Alimentare cu apa a localitatilor Sinmarghita ?i Dileu Nou, com. Sinpaul, jud. Mures ?i Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures? ?i Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SANPAULCod fiscal: 4323497, Adresa: strada PRINCIPALA nr.261, Sanpaul, Telefon: 0265-713512, Fax: 0265-713512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada PRINCIPALA nr.261, Sanpaul, Romania, cod postal: 547550, telefon: +40 265713512, fax: +40 265713512, persoana de contact: ISTVAN SIMON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sinpaul, judetul Mures, strada PRINCIPALA nr.261, Sanpaul, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Alimentare cu apa a localitatilor Sinmarghita ?i Dileu Nou, com. Sinpaul, jud. Mures ?i Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures? ?i Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza lucrari de executie aferente proiectului ?Alimentare cu apa a localitatilor Sinmarghita si Dileu Nou, com. Sinpaul, jud. Mures? si Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures? finantate prin Fondul de Mediu si bugetul local al Comunei Sinpaul. Achizitia este divizata pe doua loturi: Lot 1. Alimentare cu apa a localitatilor Sinmarghita si Dileu Nou, com. Sinpaul, jud. Mures ? valoare estimata contract 2.512.859 lei, si Lot 2 Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures ? valoare estimata contract 3.685.770lei. La valoarea estimata a contractelor se pot adauga optiuni an conformitate cu sectiunea II.2.2) Optiuni din Fisa de date.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 818, 491 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot. 1 - Alimentare cu apa a localitatilor Sinmarghita ?i Dileu Nou, com. Sinpaul, jud. Mures: 35.000 RON, Lot. 2 - Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures: 45.000 RON.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de buna executie conforma cu art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate in aceasta sectiune vor fi depuse in original copie legalizata sau copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Daca un ofertant depune oferta pentru ambele loturi, va depune doar un singur exemplar din aceste documente, pentru ambele loturi.1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa contina formularele Formular 11 - Date despreasociere si un Acord de asociere in conformitate cu Formular 12 - Model acord de asociere.De asemenea, oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.Subcontractantul nu este considerat partener.Completarea si prezentarea Formularului 13 Declaratie privind eligibilitatea, pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Completare si prezentare Formular 14 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul - Formular 14a Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru tert sustinator.2. Completare si prezentare Formular 7 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (Formular 3).Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular 8.Fiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011 ? Formular 9. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Simon Istvan ? primar, Simona Opris ? secretar, Kedei Reka, responsabil achizitii, Pall Berta ? contabil, Deac Doina-Elena ? contabil, Barabas Dominic, Simon Sandor, Kadar Samuel, Kedei Pal Elod, Nemeth Mihaly, Szabo Arpad, Vidami Kalman, Bidi Alexandru, Meghes Vasile, Ghira Gheorghe, Gergely Simion, Cimpean Stelian, Tusinean Cristian ? consilieri locali. Componenta actualizata a Consiliului local este accesibila pe site-ul Comunei Sinpaul: http: //primariasanpaul.ro/consiliul_local. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu oroginalul?.Sau3. Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat: Lot. 1 - Alimentare cu apa a localitatilor Sinmarghita ?i Dileu Nou, com. Sinpaul, jud. Mures: 5.000.000 RON;Lot. 2 - Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures: 7.000.000 RON, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Se vor prezenta documente justificative din care sa reiasa informatiile solicitate, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantului.1. Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana juridica (de ex. banci comerciale, societati de asigurari, etc) pentru acordarea de credite asigurarii cash-flow-ului pentru implementarea proiectului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului 18 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani (raportati la data depunerii ofertelor) a/au executat cel putin cate un contract similar cu investitia ofertata. Se vor prezenta lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim: Lot. 1 - Alimentare cu apa a localitatilor Sinmarghita si Dileu Nou, com. Sinpaul, jud. Mures: 2.500.000 RON, Lot. 2 - Retea de canalizare pentru localitatile comunei Sinpaul, jud. Mures: 3.500.000 RON, Se vor considera lucrari similare lucrarile de infiintare, reabilitare, modernizare retele de alimentare cu apa si canalizare.Dovada se face prinprezentarea urmatoarelor documente justificative: - Pagini relevante din care reies informatiile solicitate de Autoritatea contractanta din contractele de executie lucrari;
- Procesele verbale de receptie., Continuare Experienta similara: Pentru lucrarile din fonduri publice receptionate dupa 28 iulie 2006, conform HG 940/2006, Procesul verbal de receptie, va purta in mod obligatoriu semnatura reprezentantului ISC, ca invitat la receptia la terminarea lucrarilor.- Recomandari semnate de beneficiar, care vor contine cel putin: Identificarea beneficiarului, tipului de contract, valorile contractuale, termenele de realizare, calificativul acordat pentru executia lucrarii si daca au fost respectate conditiile.In cazul in care pentru dovedirea exeperientei similare se propun lucrari realizate in subcontractare, se vor prezenta procese verbale de receptie, precum si recomandari de la beneficiarul final al fondurilor.Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati. Lucrarile se vor lua in considerare numai in cazul prezentarii tuturor documentelor solicitate., Autoritatea contractanta solicita ca si cerinta minima obligativitatea asigurarii urmatoarelor categorii de dotari specifice pentru indeplinirea in bune conditii a contractului ? dovada se va face pentru fiecare lot in parte: 1 Excavatoare2 Incarcatoare frontale3 Camioane4 Buldo-excavator pentru spatii inguste5 Autobetoniere6 Automacara buc7 Echipament sudura conducte PEID8 Echipament de forare orizontala, dirijat9 Echipamente pentru compactare10 Laborator autorizat minim gradul II.Nota: se vor accepta si ofertele care cuprind utilajele mentionate, cu o capacitate superioara celor solicitate si care pot indeplini cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Ofertantul poate prezenta si un alt numar de utilaje prin care se pot acoperi necesitatile Autoritatii contractante; in acest caz va prezenta si modalitatea de acoperire a acestor necesitati prin utilajele ofertate., Continuare Utilaje disponibile: Completarea si prezentarea Formular 21 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor cat si pentru perioada de garantie.Pentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea utilajelor, sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor valabile pentru toata perioada de executie ofertata., Completarea si prezentarea formularului 18 Personalul cheie angajat in contract, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original - formular 19Curriculum Vitae, diplome si atestate in copie) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, topometrist, etc.); - Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor solicitate prin specificatiile tehnice. Ofetantul va prezenta si formularul 20 angajamentul ofertantului privind resursele umane., Continuare personal disponibil: Pentru personalul care nu are calitatea de angajat al ofertantului se vaprezenta dovada existentei unei forme legale de colaborare pentru perioada realizarii lucrarilor sau un angajament de participare. Acest document trebuie sa fie nominalizat pentru proiectul respectiv, sa fie valabil pe toata durata de realizare a contractului. Nu se accepta cumul de functii in cadrul proiectului., Completarea si prezentarea Formularului 22 declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subantreprenori si specializarea acestora. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora, Formular 22.a model contract de subcontractare daca este cazul).Este interzisa subcontractarea totala, cf. HG 224/2008., Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru executia lucrari pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta. De asemenea, este permisa sustinerea capacitatii profesionale a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin prestarea de servicii de catre laboratoare acreditate sau de personal specializat conform standardelor si cerintelor proiectului. In acest caz documentele de sustinere se vor elabora tinand seama de formularele Formular 17 Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, Formular 17.a Declaratie tert sustinator tehnic si profesional, Formular 17.b declaratie tert sustinator tehnic si profesional. Documentele solicitate la sectiunea Capacitate tehnica si profesionala vor fi depuse in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001., Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 65 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 65. Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului pentru fiecare lot, procedura de atribuire se anuleaza.
Costurile de exploatare
30
Descriere: Ofertantul va prezenta o analiza tehnico-economica in acest sens din care sa reiasa si sa se cuantifice categoriile principale de costuri pe perioada exploatarii pentru reteaua de canalizare si/sau de alimentare cu apa (in functie de lotul pentru care se depune oferta), in conformitate cu cele expuse in memoriul tehnic, utilajele si tehnologia ofertata. Costurile de exploatare vor include toate costurile aferente functionarii si se vor raporta pe un an calendaristic. Pentru cel mai mic cost total calculat, avandu-se in vedere cuprinderea tuturor cheltuielilor materiale, de manopera si utilaje, se acorda30 puncte; Pentru alte valori, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: punctaj (n) = [cost minim/cost (n)] x punctaj maxim.
Durata de interventie in perioada de garantie
5
Descriere: Oferta admisibila cu durata de interventie cea mai mica obtine 5 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata de interventie cea mai scurta/durata de interventie a ofertei luate in calcul X 5. Durata de interventie se considera timpul scurs de la momentul notificarii defectiunii si momentul in care in care ajunge la fata locului si constata defectiunea. Nu se include perioada de remediere, care nu poate fi estimata la data derularii procedurii. Se va exprima in ore. Durata minima sub care nu se va acorda punctaj suplimentar este de 1 ora. Durata maxima peste care oferta va fi declarata neconforma este de 12 ore.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 08:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer