Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA A SATELOR ALDESTI SI BLIDARI, COMUNA GOLESTI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 333834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GOLESTI (PRIMARIA GOLESTI)
Numar invitatie: 333834/17.08.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA A SATELOR ALDESTI SI BLIDARI, COMUNA GOLESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLESTI (PRIMARIA GOLESTI)Cod fiscal: 2541002, Adresa: STR.PRINCIPALA, COM. GOLESTI, JUD. VALCEA, Golesti, Telefon: 0250760182, Fax: 0250760182
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, COM. GOLESTI, JUD. VALCEA, Golesti, Romania, cod postal: 247230, telefon: +40 250760182, fax: +40 250760182, persoana de contact: GHEORGHE SERBAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI GOLESTI, COMUNA GOLESTI, SAT POPESTI NR.82, JUD. VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA A SATELOR ALDESTI SI BLIDARI, COMUNA GOLESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de proiectare si executie a lucrarii de investitii: ? ALIMENTARE CU APA A SATELOR ALDESTI SI BLIDARI, COMUNA GOLESTI, JUDETUL VALCEAObiectivul principal al acestei achizitii consta in : - realizarea serviciului de proiectare fazele Documentatie pentru obtinerea Certificatului de Urbanism si Autorizatie de Constructie ( D_CU si D_ AC)+Proiectul Tehnic (PT) + Detalii de Executie(DE)+ Caiet de Sarcini(CS) + asistenta tehnica din partea proiectantului (AT)- executia lucrarilor insistem centralizat de alimentare cu apa a localitatilor din comuna Golesti , Judetul Valcea, prin care sa poata fi controlata calitatea apei distribuite in mod permanentObiective specifice: - realizarea in prima etapa a sursei de apa ? put forat la adancimea de cca. 150 m -in satul Aldesti. Putul va fi situat la cota cea mai inalta si va alimenta comuna prin curgere gravitationala, pana la Primarie, prin conducte de distributie care vor fi dimensionate pentru debitul total necesar locuitorilor si viitorilor consumatori. Dintr-un total de 18.000 m retea de alimentare cu apa, din lipsa fondurilor, se vor executa in prima etapanumai 9.785 m;
- rezervor de inmagazinare apei;
- statie de tratare;
- retea de distributie;
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 852, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 57.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.( Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturi in conditiile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/ 2006 modificat cu HG 1045/2011In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.( Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 )(in conformitate cu prevederile art.182 alin.(2) din OUG 34/2006).In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate: 1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului, trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.4 )In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 , alin a, c1, si d .3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- conform Ordinului 314/2010Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.5 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere ( Formular nr.6 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/ profesionala/financiara sau prezinta subcontractant persoana care asigura sustinerea( tert sustinator) si/sau subcontractantulvaprezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG 34/2006.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ? Ec . Gheorghe Serban, Viceprimar ? Ropina Dumitru, Secretar- Maria Florian, Contabil: Radulea Florina, Insp. Urbanism: Radu Viorel, insp. Sp. Negoita Maria Simona, cons.Toiu Ion, cons.Idu Gheorghe, cons.Nistor Nicolae, cons.Dima C-tin Cosmin, cons.Must['ea Cristian, cons.Mihai Constantin, cons.Constantin Claudiu, cons.Mosor Tudor, Cons.Radu Gheorghe, cons Voinea C-tin Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursAtentie: Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentuluiin original / copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani egala sau mai mare de 5.700.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sectiunea contul de profit si pierderi pe ultimii3 ani(2009, 2010, 2011)sau extrase de bilant inreg.la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte doc. echivalente edificatoare, in copie legalizata sau certificate ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asoc. va prezenta documentul mentionat, iar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat ., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prest.si ducerea la bun sfarsit, a cel putin unul sau doua contr.similare prinvol., natura si complexit.celor mention.in Tema de proiect., respectiv: -in ult.3 ani un contr.similar pt serv.de proiect.a carui val.sa fie egala sau mai mare de152.000 lei si-in ult.5 ani un contr.similar pt.exec.de lucr.a carui val.sa fie egala sau mai mare de2.700.000lei .Sau-cel putin un contr.in cadrul careia au fost exec.serv.de proiect.si exec.de lucr.a carui val.sa fie egala saumai mare de 2.852.000 lei.In cazul in care oferta este dep.in asoc., oricare dintre asociat va prez.doc. mentionat iar cerinta va fi cons.indepl. daca cel putin unul din asoc.prez.docum.Ofert.va prez.pt doved exp.sim.urmat: -contr.de serv si lucr si acte ad in copie leg sau cf cu orig-docum constatatoare emise de aut contact la finaliz lucr copie sau cf cu orig din care sa reiasa benef., cant, si locul executiei lucr.-proc verb. rec fin sau part copie legalsau cf cu oriOp.ec.nerezid. vor prez copii ins.de traduc, Utilaje/ DotariSe impune dovada ca ofertantul poseda logistica necesara indeplinirii contractului, respectiv pentru serviciul de proiectare: - Tehnica de calcul- Statie topo totalaPentru executia contractului-aparate de sudura PEHD- instalatie de foraj-statie de sortare-instalatie preparat betoane-laborator autorizat grad II in vederea executarii incercarilor prevazute in Specificatiile tehnice si Normativele in vigoare-buldoexcavator. In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat ., 1.Asigurare respons.tehnic cu executia pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata-constr.tehnico-edilitare.2.Asigurare Respons. prot. muncii atestat recunoscut de Ministerul Muncii, cu urm.calif.: coordonator SSM in baza HG 300/2006 aflat sub contract cu ofertantul sau angajament pe perioada nedet., sau determinatape toata per. derulariiinvest.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multi vor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente iar nivelul minim al echipeise va considera cel cumulat., Prezentare efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, presonalul responsabil cu indeplinirea contractului atat pentru serviciul de proiectare cat si pentru executia lucrarilor.se vor anexa documente suport ( copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?) corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintei solicitate. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente, Cerinta nr.2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati de proiectare si executie a lucrarilor de alimentare cu apa care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN D.A 52959 PUBLICATA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer