Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CRICIOVA ? PROIECTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 182728
Autoritate contractanta
COMUNA CRICIOVA TIMIS
Cod de identificare fiscala: 4357937
Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 51, Criciova
Telefon: 0256/335807
Fax: 0256/335807
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CRICIOVA ? PROIECTARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CRICIOVA ? PROIECTARE
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 06.11.2008 16:53
Data limita de depunere a ofertelor: 17.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI CRICIOVA, LOC. CRICIOVA, STR. PRINCIPALA, NR. 51, JUDETUL TIMIS, TEL/FAX. 0256/335807
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.11.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare/altele echivalente;/Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), vizat si înregistrat de institutiile abilitate; Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 640.000 lei; Experienta similara: un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare retele alimentare cu apa, însotit de recomandare din partea beneficiarului respectiv; 6 ingineri proiectanti cu diploma licenta si angajati cu contract de munca; Lista privind subcontractantii.
Prin solicitare scrisa, adresata autoritatii contractante. Costul 150 lei; se achita la casieria autoritatii contractante.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: procedura s-a desfasurat cu incalcarea prevederilor art. 78 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006 (?autoritatea contractanta are obligatia de a transmite raspunsurile ? insotite de intrebarile aferente catre toti operatorii economici care au obtinut, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, documentatia de atribuire, luand masuri pentru a nu dezvalui identitatea celui care a solicitat clarificarile respective?)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer