Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare in satele Radeana si Viisoara, comuna Stefan cel Mare, judetul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 335826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNASTEFAN CEL MARE BACAU(CONSILIUL LOCAL STEFAN CEL MARE BACAU)
Numar invitatie: 335826/21.09.2012
Denumire contract: Alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare in satele Radeana si Viisoara, comuna Stefan cel Mare, judetul Bacau
Stare procedura: Suspendata(din 04.10.2012 08:26)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNASTEFAN CEL MARE BACAU(CONSILIUL LOCAL STEFAN CEL MARE BACAU)Cod fiscal: 4278345, Adresa: Str. Principala nr. 19, stefan cel Mare, Telefon: 0234339000, Fax: 0234339250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 19, Stefan cel Mare, Romania, cod postal: 607605, telefon: +40 0234339000, fax: +40 0234339250, persoana de contact: ANA PARVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Stefan cel Mare, Str. Principala nr. 19, Stefan cel Mare, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare in satele Radeana si Viisoara, comuna Stefan cel Mare, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reteade canalizare si statie de epurare sat Radeana si Viisoara, comuna Stefan cel Mare, judetul Bacau si retea de alimentare cu apa sat Radeana si Viisoara, comuna Stefan cel Mare, judetul Bacau.Autoritatea contractanta are in vedereachizitionarea ulteriora de noi lucrari similare in limita a 20% din valoarea estimata a lucrarii conf.art.122 lit.j din OUG34/2004 actualizata.Valoarea estimata este intre: 4.658.722 leisi 5.590.466, 40 lei fara TVA, unde, 4.658.722 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)5.590.466, 40 lei fara TVA reprezinta valoarea estimata care contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 590, 466.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 93.000 lei, Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50%din cuantumul precizat.Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of.Constituire: conf art.86 si art.90 din HG 925/2006 react.Contul: RO24TREZ0625006XXX000080 deschis la TREZORERIA ONESTI, cod fiscal 4278345.Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, suma de 8025, 87 lei stabilita procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :3% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie: conf. art.89 si art.90 din HG 925/2006 reactualizata, alin.(1), alin.(2), alin.(3).Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr.687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va/vor prezenta certificatul/certificatele privind plata taxelor si impozitelor locale acolo unde le datoareaza, eliberat/eliberate de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezintesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-PrezentareCERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conformORDINANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data deschiderii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Vlasie Ion ? Primar, Zlotu Ion ?Viceprimar, Gherasim Adriana ? secretar, Parvu Ana ? consilier superior, Stoica Oana ? consilier principal, Mihalache Ioan ? technician contructor, consilieri locali : Raileanu Ioan , Marin Romeo, Matees Valeru, Botezatu Catalin, Alexandru Florin, Cercel Gabriel, Gherasim Ghita, Sarghie Puiu, Bontas Nicolae, Tuduriu Iulian, Dohotaru Costica, Dohotaru Constantin.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazulasocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea.Nu este permisa completarea documentelor din acesta sectiune ulterior datei si orei deschiderii ofertelor. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractuluipentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificaresi aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).- Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 9.300.000 lei.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta: Formular Informatii Generale, se va completa formularul nr. 8 cu cifra de afaceri expirmata in lei si euro, insotit de documente care sa ateste cifra de afaceri.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Se va lua in calucul cursul mediu BNR leu/euro: 2011 ? 4, 2379 lei/euro; 2010 ? 4, 2099 lei/euro; 2009 ? 4, 2373 lei/euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru demonstrarea cerintei se vor prezenta: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-formular nr. 15 si anexa.Lista principalelor lucrari executate va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru maxim trei dintre lucrarile/lucrarea de executie evidentiate/evidentiata in lista de mai sus se vor prezenta recomandari/recomandare din partea beneficiarului/beneficiarilor., Informatii privind experienta similara: Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat cel putin 1 contract de executie lucrari similar de retele edilitare de apa in valoare de min.1.930.000 lei fara TVA si cel putin un contract de retele de canalizare a carui valoare fara TVA sa fie de min.2.725.000 lei.Se vor prezenta copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor si duparecomandari din partea beneficiarilor., Informatii privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, laboratoare, etc.: pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei cel putin a urmatoarelor masini, utilaje, echipamente sau echivalente: - buldoexcavator- 4 buc- compactor, placa vibranta, instalatie de forat orizontala, autobasculante, - aparat de sudura cap-la-cap cu revizia la zi min.3 buc., - laborator de incercari instalatii grad II., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune depersonal calificat pentru realizarea lucrarilor respectiv: - 1 inginer specialitatea ingineria sanitara si protectia mediului sau echivalent;
- 1 inginer specializarea CCIA;
- 1 responsabil tehnic cu executia domeniul I ? constructii civile, industriale si agricole atestat;
- 1 responsabil cu executia domeniul IX ? constructii edilitare si de gospodarie comunala atestat.- 1 responsabil control calitate;
- 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestat;
- 1 responsabil tehnic cu sudura autorizat ISCIR- 2 sudori in PEHD pentru procedeele SRM, SRS, SD autorizati ISCIR- 1 persoana desemnata pentru coordonarea activitatiide transport atestata, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privindasociatii Informatii privind managementul calitatii in domeniul executiei de lucrari de constructii a retelelor edilitare sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante ? certificat ISO9001:2008. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va obtine certificarea., Informatiivprivind managementul mediului in domeniul executiei de lucrari de constructii a retelelor edilitare sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante ? certificat ISO14001:2005.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va obtine certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer