Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA COMUNA BERLESTI PENTRU SATELE :GILCESTI,SCRADA ,BERLESTI, PARAUL VIU ,LIHULESTI LUCRARI IN CONTINUARE
Detaliu pentru invitatia numarul 334938
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334938/05.09.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA COMUNA BERLESTI PENTRU SATELE : GILCESTI, SCRADA , BERLESTI, PARAUL VIU , LIHULESTI LUCRARI IN CONTINUARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERLESTI (CONSILIUL LOCAL BERLESTI)Cod fiscal: 4956200, Adresa: BERLESTI, Berlesti, Telefon: 0253271088, Fax: 0253271088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BERLESTI, Berlesti, Romania, cod postal: 217070, telefon: +40 0253271088, fax: +40 0253271088, persoana de contact: CHIRITA CLAUDIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIE BERLESTI, LOC PARAUL VIU, COMUNA BERLESTI JUD GORJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA COMUNA BERLESTI PENTRU SATELE : GILCESTI, SCRADA , BERLESTI, PARAUL VIU , LIHULESTI LUCRARI IN CONTINUARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ALIMENTARE CU APA COMUNA BERLESTI IN 5 SATE PE O DISTANTA DE20.5KM
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 211, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANNT DE PART ESTE DE 22118 LEI.SE VA RETINE CUANTUM SI IN COND ART278.1 DIN OUG 34/2006 PER DE VALAB A GARANT ESTE DE 90 ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR .forma de constituire a garantiei de particip : instrument de garantare irevocabil emis de o societae bancara sau de o soc de asig. sau op cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta.
Garantie de buna executie
cuantum 5% din val totala a contractului .Forma de constituire instrument de grantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o soc de asigurarii in cond art90 alin1 din hg 925/2006 sau prin retinerii succesive .in aceasta dn urma sit contractul are obligf de a deschide la trez statului din cadrul org fiscal competent un cont de disponibil la dispoz autoritatii contractantre conform hg 1045/2011 suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executiea contractului in cond de mai sus , cel mai tarziu la data semnaruii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elib restitui garantia de buna executie cf prev. art91-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratia priv eligibilitatea, modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea si prezentarea formularului nr.1-Prezentarea cazierului judiciar pt operatorul ec .-Prezentarea cazierului judiciar pt administratorul op.ec. -Prezentarea cazierului fiscal pt. op.ec.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea si prezentarea formularului nr. 2 Prezentarea certif elib de Admin Fin Publ. din care sa rezulte ca op.ec si-a indepl oblig fisc de plata catre bug de stat pt luna anetrioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea certif elib de aut publ. local din care sa rezulte faptul ca op.ec si-a indepl oblig de platapt luna anetrioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea certif de particip cu of independenta conf Ord Presed ANRMAP nr. 314/2010.Prezentarea decl pe propria rasp priv neincadrarea in preved art 691din OUG 34/2006 : Primar Dumitrascu Maria , Consilier Chirita Claudia , Garcea Iulian reponsabil achiz publice, PASCHIA VIOLETA SECRETAR, PUTINELU ELVIRA INS EC, RATEZANU OVIDIU OP ROL, RATEZEANU DUMITRU CONSILIER LOCAL PRES COMISIA BUGET FINANTE, .NOTA : Ofertele depuse de op.ec. care figureaza cu datorii restante neachitate catre bug de stat sau bug local vor fi respinse.Op. ec nerezidenti (strainii)au dreptul de a prezenta orice doc edificatoare pt a demonstra faptul ca si-au indepl oblig de plata a impozitelor, taxelor si contrib catre bug de stat si local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta eliberate de autorit competenete ale tarii de orig.(cum ar fi : certificate , caziere fiscale sau alte doc echivalente), precum si un certif de rezidenta fiscala , evitarea dublei impuneri valabil pt anul 2012 sau a unui angajament de obtinere a acestui document pana la data semnarii contr. de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Autorit contrctanta isi rezerva dreptul de a solicita pt conformit ofertantului clasat pe primul loc prez cert const.priv plata imp si texelor catre stat in orig / copie legalizate inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atrib. Prezentarea de doc care dovedesc forma de inreg in calitate de op.ec. Modalitatea de indepl. si aplicabilitatea in cadrul procedurii : prezentarea certif constat. emis de ORC in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali , ob de activitate , faptul ca nu sunt inscrise mentiuni priv. procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendsarea activit./ dizolvarea pers. jurid.Ob contracului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif. constator. Autorit. contr. isi rezerva dreptul de a sol. pt conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea doc.in origina/ copie legalizata inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atrib.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR1Prezentarea informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani .media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimi 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare 2211878 lei.se vor prez bil contab pe ultimi 2 ani vizate si inreg de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: prezentarea listei priv princip lucrarii exec.in ultimi 5 ani .ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimi 5 ani(60 luni calculate de la data limita de depunere a ofertelor)in cadrul unuia sau mai multor contracte similare , lucrari de natura si complexitatea celor prevazute, in caietul de sarcini respectiv lucrari de alimentare cu apa sau canalizare, cerinta nr2 prez declaratie ref.la utilaje : instalatii echip tehnicede carec dispune op ec pt indep corespunzatoare a contractului., cerinta 3 prez formularului insotit de anexa la acesta CV aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei SEf santier, inginer constructii alimentarii apa, RTE, RCE. cerinta nr 1 implementarea standardului de management al sistemului calitatii ISO 9001pentru lucrarii de alimentare cu apa, cerinta nr 2 implementarea standardului deprotectie a mediului din seriaISO 14001pentru lucrarii de alimentare cu apa
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
PERIOADA DE EXECUTIE A LUCRARILOR
10
Descriere: PENTRU CEL MAI SCURT TERMEN SE ACORDA PUNCTAJUL MAXIM DE 10 PUNCTE , PT OFERTELE CU TERMENE MAI LUNGI (TN)PUNCTAJUL SE CALCUL DUPA CUM URMEZA p1=TER MIN /TER LUNGX PUNCTAJ MAXIM ACORDAT(10p) TERMINJ MINIM 3 LUNI SI MAXIM 12 LUNI
perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: per de garantie a luc se va stabili in ani si va fi de minim 2 si maxim 50 ani, cam mai mare perioada va primi punctajul maxim , sub durata minima de garantie acceptata , oferta va fi declarat neconforma, durata mai mare de 50 de ani nu va fi punctata in plus.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP SI DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE -PRIMARIA BERLESTI , JUD GORJ
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 17:45