Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA, COMUNA EPURENI, ETAPA I-a , JUDETUL VASLUI


Detaliu pentru invitatia numarul 347940
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Epureni (Consiliul Local Epureni)
Numar invitatie: 347940/04.06.2013
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA, COMUNA EPURENI, ETAPA I-a , JUDETUL VASLUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Epureni (Consiliul Local Epureni)Cod fiscal: 3394112, Adresa: satul Epureni, Epureni, Telefon: 0235429626, Fax: 0235429627
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: satul Epureni, Epureni, Romania, cod postal: 737240, telefon: +40 235429626, fax: +40 235429627, persoana de contact: Trofin Lucian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Epureni , localitatea Epureni, comuna Epureni, judetul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA, COMUNA EPURENI, ETAPA I-a , JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ALIMENTARE CU APA COMUNA EPURENI, ETAPA I-a , JUDETUL VASLUI , conform caietelor de sarcini, listelor de cantitati , proiectului tehnic , planse desenate;Din valoarea totala estimata de 2393716 lei a contractului de achizitie lucrari, suma de 133678 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 393, 716 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de45200 lei, aceasta se poate constitui si in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/valuta este data data publicarii invitatie de participare.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 zile de la data limita de depunere aofertelor . (Model orientativ Formular nr. 1))Forma de constituire conform OG34/2006, HG 925/2006 .In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturi partialeIn acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala pe care o va dep. contractantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. Se va prezenta cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului sub sanct. rezilierii acestuia si retinerii garantiei de participare. .In acest caz se va aplica prevederile HG1045/2011 privind modificarea art. 90 alin (3) din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului.Cazier judiciar al directorului general cand acesta este asociat sau actionar.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, astfel: 2.1. Pentrupersoane juridiceromane: 2.1.1. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul de stat ?valabil la data limita de depunerii ofertelor - original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , valabile la data limita depunerii ofertelor ? Cate unul de la fiecare Administratie Financiara de pe raza administrativa unde au sediul, filiale si/sau puncte de lucru2.1.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la Bugetul local- valabil la data limita de depunerii ofertelor ? original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? eliberat de Autoritatile locale competente, cate unul de la fiecare Autoritate locala competenta de pe raza administrativa unde au sediul, filiale si/sau puncte de lucru(In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare. De asemenea, subcontractantii trebuie sa prezinte aceste formulare.)2.2. Pentru persoane juridice straine: - rezidente in Romania: se vor prezenta documentele mentionate la punctul 2.1. si declaratia de la punctul 1.- nerezidente in Romania: se vor prezenta declaratia de la punctul 1 si orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, valabile la data limita de depunerii ofertelor .Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a a cestora in limba romana.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declarative va infoprmam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Trofin Lucian -primar, Pavel Gigi-viceprimar, Mereuta Florica-secretar, Sacaleanu Mariana -contabil, Caradinta Claudia Mirela-inginer, Popa Tincuta- referent, Sacaleanu Danut - resp. urbanism. Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursPentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie de minim 4500000 lei.La curs BCE pentru anii 2010, 2011 si 2012Se vor prezenta: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente pentru anii 2010, 2011 si 2012. Operatorii economici care nu au depus bilantul contabil pentru anul 2012 pot prezenta oricare alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri pentru anul 2012.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va completa formular nr. 8? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar ca obiect de activitate si ca amploare.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare certificate / documentecare sa confirme executia lucrarilor respective.Contracte de lucrari, procese-verbale de receptie finala, procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.? ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.(art. 691 din OUG nr. 34/2006actualizata si modificata )Ofertantul va complete o declaratie privind partile de contract care se vor subcontracta cu datele de recunoastereale subcontractantilor propusi.Ofertantul trebuie sa detina in dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie conf. Ordinului 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, utilaje, echipamente specifice pentru aceasta lucrare .Declaratie cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca utilajele angrenate pentru aceasta lucrare nu vor fi angrenate in aceeasi perioada si in alte lucrari.Resurse umane si structura managementului- Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrariDeclaratie care contine informatii privind personalului angajat in indeplinirea acestui contract, -Lista personalului responsabil ? ?cheie?care va fi angajat in cadrul contractului- ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului-inginer instalatii electrice cu atestat ANRE min gr IV A , - inginer constructii civile-industriale, - inginer constructii hidrotehnice, - inginer instalatii in constructii, -- Sef santier cu studii superioare de profil ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare/instalatii pentru constructii-Responsabil tehnic cu executia lucrarilor- detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile si industriale sau Constructii edilitare si de gospodarie comunala --)Responsabil asigurarea calitatii care detine decizia de numire/atestare ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor aferente infrastructurii de apa.Decizie de numire a persoanei desemnate Responsabil cu implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001- certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, sau echivalent .Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001- certificat emis de un organism independent-care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, sau echivalent, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer