Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa, grup sanitar, electrice, si termice la scoli din comuna Pirjol, jud. Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 303056
Autoritate contractanta
Comuna Parjol (Consiliul Local Parjol, jud. Bacau)
Cod de identificare fiscala: 4455498
Adresa: COMUNA PARJOL, Parjol
Telefon: 0234/384016
Fax: 0234/384024
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Alimentare cu apa, grup sanitar, electrice, si termice la scoli din comuna Pirjol, jud. Bacau
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de executie in cadrul investitiei : ?Alimentare cu apa, grup sanitar, instalatii electrice si termice la : Scoala cu clasele I-VIII, sat Bahnaseni, comuna Pirjol, judetul BacauScoala cu clasele I-VIII, sat Pirjol, comuna Pirjol, judetul Bacausi Scoala cu clasleI-VIII, sat Pustiana, comuna Pirjol , judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.07.2011 15:58
Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Pirjol, Judetul Bacau, sat Pirjol
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Pirjol Judetul Bacau, sat Pirjol.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 322, 418.97 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Cazier fiscal;Certificat privind impozitele si taxele locale;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile exigibile la bugetul de stat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 691;Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta;Certificat constatator emis de OR C;Certificatul de înregistrare, emis de ORC;Informatii generale;Identificarea financiara;Declaratia privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani;Cel putin1 contractsimilarcu o valoare de minim 320.000 lei fara TVA.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;ISO 9001 sau echivalent;ISO 14001 sau echivalent;Garantia de participare :6.400 lei
din SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
49
Descriere: 2. Durata de executie a lucrarilorPunctajul pentru durata de executie a lucrarilor se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta durata d(m) se acorda 49 puncte;b) pentru alta durata d(n) decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel se acorda punctajul astfel: P (DL) = (durata minima/durata Oferteix ) x 49c) pentru o durata mai mare de 5 luni calendaristice punctajul acordat este 0.Mentionam faptul ca durata de realizare a lucrarilor este de maxim 5 luni calendaristice
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer