Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA ?I STA?IE DE TRATARE IN LOC. IONEL(IOHANESFELD) COMUNA OTELEC


Detaliu pentru invitatia numarul 336568
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI OTELEC
Numar invitatie: 336568/03.10.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA ?I STA?IE DE TRATARE IN LOC. IONEL(IOHANESFELD) COMUNA OTELEC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI OTELECCod fiscal: 24296605, Adresa: com.otelec nr, .471/b jud.timis, Timisoara, Telefon: 0256232809, Fax: 0256232809
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.otelec nr.471/b jud.timis, Timisoara, Romania, cod postal: 307447, telefon: +40 256232809, fax: +40 256232809
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.otelec nr.471/b jud.timis, Timisoara, Romania, cod postal: 307447, telefon: +40 256232809, fax: +40 256232809
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA ?I STA?IE DE TRATARE IN LOC. IONEL(IOHANESFELD) COMUNA OTELEC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari pentru ALIMENTARE CU APA ?I STA?IE DE TRATARE IN LOC. IONEL(IOHANESFELD) COMUNA OTELEC. Alte detalii se regasesc in Proiect tehnic ? Caiete de sarcini, Liste de cantitati. Partea desenata a proiectului tehnic se gaseste pe suport electronic la sediul Primariei comunei Otelec.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 991, 132 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 70000lei si se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006 astfel: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original ? Formular nr. 24 ;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de o societate de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zilede la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiepublica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inlegea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contul in care se va depune garantia de participare: RO22TREZ62521300250XXXXX.In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. b din OUG 34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondatecatre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de7771, 13 lei ? constituita astfel: 4200 lei + 0, 1% dinceea ce depaseste420001 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ( Formularul nr. 26 ) sau de o societate de asigurari(conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantulare obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante cf. H. 1045/2011. Sumainitiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 1 - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 2- Declaratie pe proprie raspundere. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazutede art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- Formular nr. 4 aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator (tertii sustinatori), precum si de subcontractant(i).Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract Formular 5.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata.Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin funcii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: 1. Pascu Vasile Valentin - Presedinte2. Talpai Gabor Ianos - Membru3. Soter Rozalia - MembruConsilieri locali: 1.Biro Ladislau2.Sipos Zoltan Ludovic3.Pascu Vasile Valentin4.Toth Stefan5.Tius GavrilaPersoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conf. cu original" si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, - abateri. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat) .Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). Acestea se vor prezenta in traducere legalizata.Certificatele/documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilVor fi prezentate: - bilant contabil sau extras din acesta aferente exercitiului financiar 2011, vizat si inregistrat de organele competente.Documentele solicitate vor fi prezentate de ofertanti/ofetantii asociati in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine, documentele edificatoare sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si sa fie prezentate in copiecertificata pentru conform cu originalul in traducere in limba romana, semnata si parafata de un traducator autorizat.Se va completa fisa de informatii generale (Formularul nr. 6)., Plata se va efectua in fct. de sumele alocate de M.D.R.T. bug. loc. al com Otelec, prin CJT.La fiecare aloc. bug, dupa rectificarea bugetului local cu suma alocata, executantul va emite factura care va fi achitata de beneficiar. Cf.Norm.Metod. de apl. a H.G.577/1997 aprobate prin Ordinul MADRT nr.1564/2010, alocarea fondurilor de catre MDRT se efect. esalonat, in limita plafoanelor anuale aprobate la nivelul ministerului, pana la finalizarea decontarii valorii contractate a obiectiv. Scrisoare de confirmare de fonduri emisa de banca ofertantului din care sa rezulte un cashflow de 665.000 lei la data deschiderii ofertelor rezultat din formula de calcul : (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta (3 luni) = suma sau plafonul maxima/maxim impusa/impus, sub forma de scrisoare de garantie bancara, linie de credit sau numerar (cash) disponibil in cont nominalizat (alocat) pentru proiectul respectiv., Cifra de afaceri pe ultimul an, respectiv 2011, trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea lucrarilor supuse prezentei licitatii, respectiv 3991132 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant) .Ofertantii straini vor lua in calcul cursul mediu, comunicat de ECB pentru anul respectiv.Pentru ofertantii IMM, CA poate fi cu 50% mai mica. Se va completa Formularul 28 declaratie financiara.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 - Formular Anexa A cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea licitata.- Daca un ofertant are conturi deschise la mai multe banci, va prezenta formularul de identificare financiara pentru fiecare banca. Formularul nr. 29 identificare financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul impreuna cu asociatii ? trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii5 ani(2007, 2008, 2009, 2010 si 2011).In cazul societatilor mixte/consortiilor/ asocierilor, toti membrii impreuna trebuie sa demonstreze valoarea de minim 3991132 lei cumuland valorile a cel mult doua contracte avand ca obiect alimentare cu apa si statie de tratare. Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa demonstreze valoarea de minim 3991132 lei cumuland valorile a cel mult doua contracte avand ca obiect alimentare cu apa si statie de tratare. Se vor completa si formularele de experienta Similara - Formular 30 Aceste lucrari se confirma prin prezentarea de contracte de executie de lucrari si alte documente justificative, procese verbale de receptie si recomandari-Formular R-emise sau contrasemnate de beneficiar.Acestea vor fi prezentate in copii Legalizate/copie lizibila"conform cu originalul". Se va prezenta Lista lucrari executate in ultimii 5 ani Formular 8., Operatorul economic impreuna cu ofertantul asociat si subcontractant, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate/leasing sau contract/conventie de inchiriere) de urmatoarele tipuri de echipamente: -statie de preparare betoane, -excavator, -buldozer , -autogreder , -utilaje pentru realizarea gradului de compactare, -vibrator beton intern, -utilaj de forat orizontal, -autobasculante, -autobetoniera, -incarcator frontal, -laborator pentru testari gradul II, autorizat ISC. De asemenea se vor prezenta copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". ale cartilor de identitate pentru fiecare utilaj unde este cazul, si se va face dovada verificarii tehnice valabile la data depunerii ofertelor. Completarea si prezentarea Formularului 13., Personalul propus trebuie sa fie minim8 (opt) si sa indeplineasca urmatoarele criterii minimale-1 inginer RTE cu specializare hidrotehnica/edilitar; -1 inginer RTE cu specializare constructii civile; -1 inginer CQ cu specializare hidrotehnica/edilitar; -1 inginer CQ cu specializare constructii civile; -2 ingineri cu specializare hidro-edilitar; -1 inginer automatizare SCADA; -1 coordonator lucrare manager de santier; Se vor prezenta copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul? dupa atestat/autorizatie pentru RTE, iar pentru expertii CQ decizia de numire. Se va prezenta Declaratie de disponibilitate. Nota: Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de prestari servicii si contracte de colaborare cu persoanele de specialitate.Se vor prezenta declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului Formularelor nr. 9-12., Informatii privind subcontractantii: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr.14 cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.2. Informatii privind lucrarile executate de subcontractanti.3. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza fie indeplinit de subcontractanti.4.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Vor fi prezentate acordul / acordurile de subcontractare ( intr-un exemplar original ), acestea devenind anexe ale contractului in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.In cazul in care oferta este declarata castigatoare, la semnarea contractului de lucrari va fi prezentat acordul de subcontractare legalizat .Se va completa si prezenta Formularul nr. 15 ? Acord de subcontractare, Informatii privind asociatii: Acordul de asociere prezentat in original, va cuprinde in mod obligatoriu, drepturile si obligatiile fiecarui asociat, perioada de valabilitate, desemnarea asociatului lider ce va fi raspunzator de indeplinirea obligatiilor contractuale, procentul de indeplinire a contractului corespunzator fiecarui asociat (procent si valoare), obiectul concret al contributiei fiecarui asociat la realizarea contractului; clauze de reziliere.Daca oferta este declarata castigatoare, la semnarea contractului va fi prezentat acordul de asociere legalizat. Cerinta minima privind cifra medie de afaceri in domeniul principal de activitate va putea fi dovedita prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Asociatia va prezenta un singur set de documente ce vor fi inserate in ordinea solicitarii prin prezenta Fisa de date.Se prezinta Form.16 Acord de asociere, Form.17 Decl. priv. partea din contract indeplinita de asociati si specializarea lor si Form.18 Decl.legaliz., Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la 69^1 din OUG 34/2006.Formular 7 - Angajament privind sustinerea financiara, Formular 19 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, Formularul 19.1 Declaratie privind sustinere cu utilajele si Formularul 19.2 ? Declaratie privind sustinere cu personalul angajat. Certificare ISO 9001 /2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data depunerii ofertelor., Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Fisa de date a achizitiei, proiectul tehnic, caietele de sarcini, listele de cantitati sunt publicate in SEAP. Vizita in teren va avea loc in data de 11.10.2012 ora 12.00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer