Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - alimentare cu apa in comuna almaj,jud dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 324038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ALMAJ(PRIMARIA)
Numar invitatie: 324038/13.04.2012
Denumire contract: alimentare cu apa in comuna almaj, jud dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALMAJ(PRIMARIA)Cod fiscal: 4553674, Adresa: Comuna Almaj, Almaj, Telefon: 0251449397, Fax: 0251449234
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Almaj, Almaj, Romania, cod postal: 207010, telefon: +040 251449397, fax: +040 251449234, persoana de contact: ION RACAREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu autoritati contractante COM Almaj, jud Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: alimentare cu apa in comuna almaj, jud dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: alimentare cu apa in loc almaj, jud Dolj
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 797, 199 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 57.000, 00lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia pentru participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira in contul autoritati . In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului, ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, actualizata, acestuia i se va retine suma stabilita conform oug 34/2006 - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. In cadrul proiectului de contract la cap.14.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind neincadraea in sit.prev de art180din oug34/2006 cu modif si copletarile ulterioare, si sau cazierjudiciar/certificat echivalent pentru pers juridica.In cazu unei asocieri sau sustieri a ofert.fiecare asociat sau sustintor este obigat sa prez aceasat declaratie.Declaratie privind neincdrea in situatiile prev la art 181 din oug34/2006cu modif si completarile ulterioare, In cazu unei asocieri sau sustieri a ofert.fiecare asociat sau sustintor este obigat sa prez aceasat declaratie.declartie privind neinc in prevederile art69(1)din oug34/2006.informatii referitoare a numele personalului de conducere primar Racareanu Ion, viceprimar Tamboi Mariana, contabil Vieru Ramona, secretar Dumitrascu TITA, referent Stoina Elena, cerinta obligatorie certificat de participare cu oferta independenta cf OR ANRMAP NR 314 /2010 . cerinta obligat Pentru personele juridice /fizice romane -certif fiscal elib.de serv impozite si taxe locale care sa ateste ca soc ofertanta nu are debite la buget local , in original in copie legalizata sau in copie conform cu originalul .certif de atestare privind plata oblig la buget de stat care sa ateste ca societatea nu inregistreaza debite la bugetul general consolidat inoriginal in copie legalizata sau in copie conform cu originalul .Pentru persoane juridice straine op ec va prez docum edificatoare prin care sa dovedeasca faptul ca sia indep oblig de plata a impoz si taxelor si contrib catre bug aut publice locale si nationale conform legi tari de resedinta .Docum vor fi prezentae in original in copie legalizata traduse in limba romana.certificatele fiscale sa prezinte sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. cerinta obligatorie, prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copieconform cu originalul emis cu cel mult 30 de zileinainte de depunerea docum de calificare , din care sa rezulte expres adresa actuala , domeniul de activconfor cu cele solicite in cap V.-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cod CAEN in certif emis de ONRC .Autoritaea contractanta cva solicita ofert clsat pe primul loc prezentarea pentru conformitateacertificatului constatator in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri sau sustineri a ofertantului fiecare asociat sau sustinatoreste obligat sa prezinte acesta declaratie.prezentarea acestui document reprez cerinta minima oblig iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.se cere prez unei declarati pe propria raspundere priv incadrea soc com in categ IMMCONFORM PREVEDERILE LEGII 346/2004 si a formularului prezentat in anexa acestei legii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: .UltimulBilant contabil inregistrat la organele copetente, -se va prezenta cifra de afaceri medie anualape ultimi 3 ani pentru proiectant -globala-val 231618 lei, se va prezenta cifra de afaceri medie anualape ultimi 3 ani pentru constructor-globala-val 7362780 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista lucrarilor prestate in ultimi 5 ani -experienta similara pentru constructor-un contract similar in valoare de 3681390 lei, lista lucrarilor prestate in ultimi 5 ani -experienta similara pentru proiectant -un contract similar in valoae de 115809 lei., lista cu utilajele necesare indepliniri contractului-1 excavator, -1 sapator de santuri-1 autobasculanta-1 foreza- 1 aparat de sudura in polietilena-1 compactor-1 buldoexcavator, l-ista cu personalulnecesar indeplinirii contractului pentru constructor- manager lucrarare- inginer pentru lucrari edilitare-muncitori- sudor autorizatin polietilena, -lista utilaje pentru proiectant, - lista personalul necesar pentru indeplinire contract certificat iso 9001/2008 sau echivalente emise de organisme stabilite in alte stae ale UE privind managementul calitatii in constructii , pentru activitataea de executie de lucrari de constructii hidroedilitare sau constructi retele apa , valabil la datalimita a depunerii ofertelorprezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la repingerea ofertei ca fiind inacceptabila., certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sitem al calitatii activ desf in conformitae cu cerintele ISO14001/2005 pentru activitataea de executie de lucrari de constructii hidroedilitare sau constructi retele apa , valabil la data limita a depuneri ofertelor ofertelorprezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la repingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiaraPentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 80 puncte, cu conditia respectarii prevederilor HG 925/2006 asa cum au fost ele modificate prin HG 834/2009.
Perioada de executie a lucrarilor(luni)
10
Descriere: Pentru perioada de executie cea mai mica se acordapunctajul maxim de 10 puncte iar pentru perioadele mai mari de executie se calculeaza astfel Ppex=(Pex(min)/Pex(n))x10 puncte.termenul de executie maxim va fi de 12 luni si durata minima de executie este de 6 luni
perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim de 10 puncteiar pentru perioade mai mici se calculeaza astfel Ppg=(Pg(n)/Pg(max) )x10 puncte.va fi exprimata in luni.minim garantiei va fi de 12 luni iar maximul este de48luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer