Achizitie publica - ?ALIMENTARE CU APA IN COMUNA DRANIC, JUDETUL DOLJ?
Detaliu pentru invitatia numarul 337959
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337959/22.10.2012
Denumire contract: ?ALIMENTARE CU APA IN COMUNA DRANIC, JUDETUL DOLJ?
Stare procedura: Suspendata(din 31.10.2012 13:17)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRANICCod fiscal: 5002070, Adresa: strada Principala, Dranic, Telefon: 0251351070, Fax: 0251351070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Dranic, Romania, cod postal: 207250, telefon: +40 251351070, fax: +40 251351070, telefon 0769058030 , persoana de contact: Zevedeanu Ioana,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DRANIC , strada Principala, Dranic, Romania, cod postal: 207250,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ALIMENTARE CU APA IN COMUNA DRANIC, JUDETUL DOLJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu apa: -satul Dranic, comuna Dranic, in lungime totala de 3748 m si conducta aductiune de la putul forat proiectat H=65 m la gospodaria de apa in lungime de 230m, -satul Foisor, comuna Dranic, in lungime totala de 2887 m-satul Padea, comuna Dranic, in lungime totala de 3271 m
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 977, 286 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 79.540, 00 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO40TREZ2955006XXX000029 deschis la Trezoreria Segarcea cod fiscal 5002070 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
DaSe va constitui GBE, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE seconstituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibildistinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 ;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dragu Cosmin Stefanita ? secretar; Andrei Marian ? Danut ? primar; Barbu Torel ? viceprimar, Zevedeanu Ioana - contabil, Borcan Dorin - consilier, Bufu Ionel - consilier, Boveanu Marin - Consilier, Barbu Marian - Consilier, Burca Mircea- Consilier, Dumitru Vasile- consilier, Listea Aurel - consilier, Raicea Nicu - consilier, Trifu Ion - consilier, Zamfir Ion - consilier. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, respectiv in domeniile de activitate: Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide , lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale ; lucrari de pregatire a terenului ; lucrari de instalatii electrice ; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; Lucrari de ipsoserie ; lucrari de tamplarie si dulgherie ; lucrari de pardoseli si placare a peretilor ; lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri ; alte lucrari de finisare ; lucrari de invelitori, sarpante, si terase la constructii, alte lucrari speciale de constructii conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentul sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelorDocumentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv: Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide , lucrari de constructii a caldirilor rezidentiale si nerezidentiale ; lucrari de pregatire a terenului ; lucrari de instalatii electrice ; lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat ; Lucrari de ipsoserie ; lucrari de tamplarie si dulgherie ; lucrari de pardoseli si placare a peretilor ; lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri ; alte lucrari de finisare ; lucrari de invelitori, sarpante, si terase la constructii, alte lucrari speciale de constructiii) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I) Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 7.954.000, 00 leiPer jur romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?cf cu orig? dupa sit.fin anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inreg potrivit legii. AC va avea in vedere data la care op ec a fost infiintat). Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Per jur straine vor atasa, in copie insotita de traduc autorizata in limba romana, documente relev, emise de autor. compet, care sa certif indepl cer oblig privind sit econ. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate sit, atunci va fi acc doar o decl autentica data in fata unui notar sau unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., II) Scrisoare de bonitate bancara sau Declaratii bancare corespunzatoare prin care op ec sa dem. faptul ca in cazul atribuirii contract. areacces la disponib. banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 90 zile in suma minima de 1.988.643, 00 lei pentru obiectivul de investitii Executie lucrari ?ALIMENTARE CU APA IN COMUNA DRANIC, JUDETUL DOLJ?Scrisoarea de bonitate bancara sau declaratiile bancare coresp. vor preciza clar posibilitatea ofert. de acces la disponib solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizta.III) Nivelul indicatorului fin. "lichiditate generala"calculat pe baza informatiilor cuprinsein sit fin aferente ultimului an fiscal minim 98%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat si finalizat: - cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare cu obiectul contractului din care sa rezulte executarea unei retele de alimentare cu apa in lungime minima de 9, 90 km si statie de tratare a apei in vederea potabilizarii unui debit de minim 5 l/s;Copii contracte sau extrase din contracte certificate conform cu orginalul;Copii recomandare/ document constator din partea beneficiarilor fiecarui contract certificate conform cu originalul;Copii pentru procese verbale la finalizarea contractelor certificate conform cu originalul.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, caracteristicile tehnice ale lucrarilor, precum si pagina finala cu semnaturi, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: - Instalatie de foraj Hmin= 65 m- buldoexcavator- macara pe pneuri 15-19, 9tf- masina de sudura PEHD- vibrator de interior pt. beton- placa vibratoare;
- autobetoniere;
- autobasculante;Cerinte obligatorii-Pt echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.-Pt echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa contractele de inchiriere-Pt utilajele de transport se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul? dovada inspectiei tehn periodice si trebuie sa fie in termen de valab potrivit dispoz OG 81/2000 privind certif incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate in normele tehn privind sig circulatiei rutiere, protectia mediului si in categoria de folosinta conf destinatiei, prin inspectia tehnica periodica., -Un Sef santier ? ing instal cu exp prof in dom lucrarilor de alim cu apa, dovedita prin part la cel putin un proiect sim;
-un respons tehn. cu executia RTE atestat de catre MDRT in dom alim. cu apa si canal cu exp prof in dom. lucrarilor de alim cu apa ;
-un Respons. tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in dom. construct civile, industriale si/sau agr. cu exp prof in dom lucrarilor de construct civile, industriale si/sau agr ;
-un Resp cu controlul cal. lucrarilor- numit prin decizie ? ing/subing constructii -un Ing- spec instalatii elec cu exp. prof in domeniu dovedita prin part la cel putin un proiect similar- un respons. SSM si PSI- sudor autorizat ISCIR pt sudura PEHD- Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu orig?dupa dipl, adeverinte, autorizatii, atestate, legitim. sau certif. - CV-uri in original - nu se acc nomin. unei sg pers pt mai multe pozitii, Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul deachizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide (alimentari cu apa si canalizare), lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniile lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide (alimentari cu apa si canalizare), lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 75, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru ?Perioada garantiei oferita lucrarii? , se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 24 luni
Termen de executie
15
Descriere: Punctajul pentru ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 3 luni si nu mai mult de 6 luni) se acorda punctajul maxim alocat (15 puncte);b) pentru o perioada mai mare decat ceaprevazuta la lit. a) oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 3 luni nu se acorda punctaj suplimentar, punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 3 luni; pentru alta durata de executie decat cea prevazuta la lit. a), se va aplica fomula: De =((De)minima / (De)ofertata) x punctajul maxim acordat (10 puncte), unde: De ? durata de executie (De)minima ? durata de executie minima (De)ofertata ? durata de executie a ofertei curente Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din Propunerea tehnica.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in format electronic prin intermediul operatorului SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 09:39