Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa in comuna Sanmihaiu de Campie, satele Salcuta, Zoreni, Stupini, La Curte, Brateni si Sanmihaiu de Campie, judetul Bistrita Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 353708
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Sanmihaiu de Campie
Numar invitatie: 353708/13.09.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa in comuna Sanmihaiu de Campie, satele Salcuta, Zoreni, Stupini, La Curte, Brateni si Sanmihaiu de Campie, judetul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sanmihaiu de CampieCod fiscal: 4427072, Adresa: str Principala, nr 53, Sanmihaiu de Campie, Telefon: +40 0263353414, Fax: +40 0263353311
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sanmihaiu de Campie, sat Sanmihaiu de Campie, str. Principala, nr. 53, judetul Bistrita-Nasaud, Sanmihaiu de Campie, Romania, cod postal: 427260, telefon: +40 0263353414, fax: +40 0263353529, persoana de contact: Goia Viorel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Sanmihaiu de Campie, sat Sanmihaiu de Campie, str. Principala, nr. 53, judetul Bistrita-Nasaud, Sanmihaiu de Campie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa in comuna Sanmihaiu de Campie, satele Salcuta, Zoreni, Stupini, La Curte, Brateni si Sanmihaiu de Campie, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: ?Alimentare cu apa in comuna Sanmihaiu de Campie, satele Salcuta, Zoreni, Stupini, La Curte, Brateni si Sanmihaiu de Campie, judetul Bistrita Nasaud?, pentru investitii publice ca cuprinde : -conductelor de dren : L =4 56 m-conducta de aductiune si distributie: L = 7.950 m-rezervoare cu capacitate 80 mc fiecare: -4 buc.Valoarea estimata a contractului de lucrari (numai in cifre): 2.415.741, 3 lei fara TVA, sau 535.736, 11 euro fara TVA( 1euro = 4, 5092 din 20.09.2012 curs BCE)Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬LeiCare se constituie din urmatoarele componente: 1. Cap. 1 ? Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 30.693 lei fara TVA, 2. Cap. 4 ? Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.098.660 lei fara TVA, 3. Cap. 5 (5.1)- Organizare de santier: 73.453 lei (fara TVA)4. Cap. 5 (5.3) Cheltuilei diverse si neprevazute; 212.935, 3 lei fara TVA (10% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute si organizare de santier).
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 415, 741.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
40.000 lei (cursul BNR lei/valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.).1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO 12 TREZ 101 5006 XXX 000 176 -Trezoreria Bistrita) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii.4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA (cursul BNR lei/valuta din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile). Formular nr. 2.1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular6 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Mate Ioan ? primar, Nicula Dorin-viceprimar, Oltenas Lucian Adin Dragomir-secretar, Fiscutean Silvia-contabil, Goia Viorel - responsabil achizitii publice, Apafaian Florinel ? responsabil registrul agricol, Baci Ioan, Belden Ioan, Boar Ioan, Budulecan Teodor, Condrea Alin Cosmin, Fiscutean Ioan, Moldovan Dumitru, Nicula Iacob, Pop Monica, Rusu Nicolae Adrian-consilieri locali.Formular3 - Declaratie privind eligibilitatea.Formular4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular7 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. Pentru PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANEOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca obiectul lor de activitate acopera si aria prezentului contracta.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulb.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: 1.Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ ecertis/login.do)2.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani incheiati ( 2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 2.202.806 lei.Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant (inregistrat la organele competente) sau raport de audit sau orice alte documente echivalente in cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul pe anul 2012.In cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluate cumulativ., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,4, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de734.268, 6 lei .Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 734.268, 6 lei lei si pentru o perioada de 4 luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin 8 km de retele de apa si/sau aductiuni de apa la nivelul a maxim doua contracte similare(cumulat). Ofertantii vor prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: copii dupa parti relevante ale contractelor declarate sau documente constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractului de lucrari sau PV de receptive finala sau PV de receptie la terminarea lucrarilor sau PV de receptie partial sau recomandari din care sa reiasa beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarii si faptul ca lucrarile au fost executate conform cu normele profesionale si ca au fost duse la bun sfarsit, Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau prof a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006.Daca ofert. isi demonstr capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluiresursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B, Formular 4 si Formular nr. 6., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea sicertificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidature comuna, certificatul IS0-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul supus licitatiei. Atunci cand un grup deoperatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul IS0-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentrupartea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer