Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Alimentare cu apa in localitatea Haghig, judetul Covasna, din sursa distribuita de Compania Apa, punct de racordare localitatea Feldioara, jude?ul Brasov?


Detaliu pentru invitatia numarul 355132
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Haghig
Numar invitatie: 355132/28.10.2013
Denumire contract: ?Alimentare cu apa in localitatea Haghig, judetul Covasna, din sursa distribuita de Compania Apa, punct de racordare localitatea Feldioara, jude?ul Brasov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna HaghigCod fiscal: 4404583, Adresa: comuna Haghig, nr. 258, judetul Covasna, Haghig, Telefon: +40 0267366904, Fax: +40 0267366904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Haghig, nr. 258, judetul Covasna, Haghig, Romania, cod postal: 527100, telefon: +40 0267366904, fax: +40 0267366904, persoana de contact: Maria Szekely
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Haghig, judetul Covasna, sala de ?edin?e a consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Alimentare cu apa in localitatea Haghig, judetul Covasna, din sursa distribuita de Compania Apa, punct de racordare localitatea Feldioara, jude?ul Brasov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrarea presupune executarea de lucrari la reteaua de alimentare cu apa ?i partial pe o lungime de 735 m la colectorul de canalizare in vederea racordarii la re?eaua de alimentare cu apa din localitatea Feldioara, sursa Compania Apa Brasov. Valoare totala 724.683 lei din care 34.070 reprezinta cheltuieli diverse ?i neprevazute in procent de 5% din cap. 1.3 ?i 4 iar suma de 690.613 reprezinta lucrari ce se vor executa. ofertantul va cuprinde distinct in formularul de oferta si in centralizatoare valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 5% aplicat la valoarea lucrarilor ofertate din cap. 1.3 (Amenajari pentru protec?ia mediului ?i aducerea la starea ini?iala) ?i 4 (Construc?ii ?i instala?ii ) se va eviden?ia atat procentual cat ?i valoric.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 724, 683 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 13.812 lei. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin (1) si art. 86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins contestatia si/sau in cazul in care ofertantul renunta la contestatie (numai daca renuntarea la contestatie nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare), conform prevederilor art.278 cu 1, alin (1), lit.b din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale. In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei de IMM conform anexei 1 la Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul oficial anuntat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA (50% IMM)Se constituie conform art. 90 din HGR nr. 925/2006, se retine conform Art. 91 din HGr nr. 925/2006 si se restituie conform art. 92 din HGR nr 925/2006 pt constituire prin retineri succesive a se avea in vedere si HGR nr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din OUG nr. 34/2006, Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular F3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general. Se prezinta de ofertant/asociat/ter? sus?inator2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare FormularF4 ), certificat te fiscale eliberate de organele administra?iei publice locale ?i ANAF sau in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Se prezinta de ofertant/asociat. Tertul sustinator va prezenta declaratia numai cu referire la neincadrarea in prevederileart. 181 lit. a, c indice 1 ?i d din OUG nr. 34/2006.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular F1Se prezinta de ofertant/asociat4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular F2Se prezinta de ofertant/asociat/subcontractant/ter? sus?inatorPentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: primar Cucu Alexandru, viceprimar Aiteanu Virgil, secretar Sala Pavel, contabil Bodeanu Catalina Maria, Consilier juridic Szekely Maria, Referent Barlea Anamaria, Consilieri locali: Col?ea Iosif, Cucu Vasile, Ghica Viorel, Horvath Nicolae, Jozsa Geza, Lupsa Vasile, lepedat iacob, Lorincz Arpad Iozsef, Motoa?ca Ioan, Ru?a Miron5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCondi?ie de calificare: pentru a se cunoa?te documentele obligatorii de depus in cadrul procedurii precum, pentru a se aplica corect legisla?ia specifica ofertantiitrebuie sa-?i declare calitatea in care participa la procedura (pentru asigurarea acurate?ei ?i lipsei de echivoc)Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular F5Se prezinta de ofertant/asociat/ter? sus?inator Ofertantul trebuie sa faca dovada inregistrarii si desfasurarii activitatii conform normelor legale in materie, de asemenea va face dovada incadrarii domeniului de activitate in clasa CAENcorespunzatoare activitatii domeniului contractului . Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate; - reprezentantii legali (asociati si administratori) In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parte. Ofertantului declarat ca?tigator i se poate solicita prezentarea documentului in original inainte de data semnarii contractului.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului CAENsa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 460.408 lei. Documente de confirmare : Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 460.408 leisi pentru o perioada de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economci participanti la procedura au obligatia de a declara partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de recunoa?tere ale subcontractantilor, daca este cazul.Se solicita completarea unei declaratii Formularul F12 cu anexa acestuia si un formular model (acord de subcontractare Formularul 13, cu subcontractantii si datele de recunoa?tere ale acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.10.2013 19:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer