Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa in localitatea Somesul Cald com. Gilau jud Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 355145
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Apa Somes S.A.
Numar invitatie: 355145/29.10.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa in localitatea Somesul Cald com. Gilau jud Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, persoana de contact: Maria Calatan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa in localitatea Somesul Cald com. Gilau jud Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Conducta de transport PEID Dn 160mm, PN 16 bar, L= 3000 m;
- Retea de distributie: PEID Dn 160mm L=2821 mPEID Dn 110mm L=1332 mPEID Dn 90mm L=1613 mPEID Dn 63mm L=2532 m- Camine de vane: 22 buc;
- Hidranti de incendiu Dn 65mm: 9 buc;
- Bransamente pana la limita de proprietate, Dn ½ - 2?, aprox. 170 buc.Valoarea estimata a contractului este de 1.926.029 lei, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute 115.562 lei (6% din valoarea estimata a contractului), fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 041, 591 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 35.000 lei. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru evaluare si raportare unitara ale cuantumului garantiei de participare se va utiliza cursul de referinta comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin: a)virament bancar, ordin de plata semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca; b)instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr.1.Intreprinderile mici si mijlocii, (IMM-urile) beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), conform Formularului nr.2;Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin.(4) din H.G.nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Formular nr.3, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art.90, alin. (3) din HG 925/2006 completat cu HG1045/2011. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92. alin.(4) din HG925/2006;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".Se vor depune urmatoarele documente: 1. Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta-Formular nr. 5;2. Declaratie privind calitateade participant la procedura- Formular nr. 6;3. Declaratia privind neancadrarea in situatia art.180 a operatorului economic/tertului sustinator, daca este cazul-Formular nr. 7.4. Cazier judiciar al operatorului economic sau cazier judiciar al administratorului/directorului general;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 a operatorului economic/ tertului sustinator, daca este cazul - Formular nr. 8;6. Certificat de atestare fiscala, privind datoriile la bugetul consolidat general, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;7. Certificat fiscal privind datoriile la bugetele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certficatele fiscale se vor prezenta doar pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei.Intr-o astfel de situatie autoritatea contractanta va lua in considerare acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritati competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.8. Declaratie privind neincadrarea in art.69?1 din OUG 34/2006 , a operatorului economic/tertului sustinator/subcontractantului ? Formular nr.9; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii : Dorin Ciataras, Rodica Filip, Mihai Iacob, Calin Neamtu, Doina Ivan, Viorica Dumitras, Maria Calatan, Adrian Budisan. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la Sectiunea III.2.1.a). 1. Pentru persoane juridice romane: - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale /reale la data limita de depunere a ofertei.- Pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004 Daca un grup de operatori eonomici depun oferta comuna, atunci fiecare operator economic va trebui sa prezinte si sa indeplineasca aceasta cerinta; Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea , conform cu originalul.2. Pentru persoanele juridice straine: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.In etapa evaluarii ofertelor la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul va prezenta pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012 a operatorului economic sa fie cel putin 3.000.000 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari similare care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 8, 0 km de retea de apa sau aductiuni de apa. Numarul de ani solicitat in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- copii dupa procesul - verbal de receptie finala sau procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala, care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit;, In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza partea / partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. In situatia in care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Implementarea Standardului de Management al calitatii in confornitate cu standardul SR EN ISO 9001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform SR EN ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectulcontractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantii care nu detin un astfel de certificat vor fumiza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementata si mentine un sistem de management al calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001pentru partea de contract pe care o executa., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantii care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile, activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer