Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa in satele Gaiseni , Carpenisu si Cascioarele


Detaliu pentru invitatia numarul 357417
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Gaiseni
Numar invitatie: 357417/10.02.2014
Denumire contract: Alimentare cu apa in satele Gaiseni , Carpenisu si Cascioarele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GaiseniCod fiscal: 5123578, Adresa: Comuna Gaiseni Judetul Giurgiu, Gaiseni, Telefon: +40 0246259193, Fax: +40 0246259193
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gaiseni Judetul Giurgiu, Gaiseni, Romania, cod postal: 087085, telefon: +40 246259193, fax: +40 246259193, persoana de contact: Marius Mateescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Gaiseni jud Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa in satele Gaiseni , Carpenisu si Cascioarele
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare, intocmire de documentatii pentru avize, utilitati, constructii montaj si utilaje si echipamente tehnologicelucrari de consytructii montaj, dotari , utilaje si echipamente- 7400546 lei fara TVAproiectare si avize- 223085 lei fara TVAorganizare de santier- 143181 lei fara TVACheltuieli diverse si neprevazute- 274170 lei fara TVA(3.53%)
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 040, 982 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 152000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 3 luni calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , acestuia i se va retine suma aferenta in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .Pentru alta moneda se va folosi echivalenta lei/valuta afisata de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA .In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HGnr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Formularul 12 C ; Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator. Acord de asociere - Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat .Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12 A . Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Formularul 12 B . Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator pentru lit. a), c1) si d)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare datei limita in care se depun ofertele.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare datei limita la care se depun ofertele.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006 Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul 12 D conform Ordinului ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta . Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1din OUG 34/2006 - Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 F Se va depune de ofertant/asociat si de catre tert sutinator ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Manea Gheeorghe ? primar;Florea Dragan Catalin- responsabil achizitii;Cristea Florica ? contabil;Ploscan Petrisor Mandel-secretar;Consilieri locali: Ionescu Nicolae, Georgescu Mihai Catalin, Stefan Ion, Lache Petre, Voicu Stelian, Scarlat Mariana, Gavrilescu Lucian, Petre Tudorache, Staicu Alexandru, Stancu Marian, Matache Dumitru, Stavarache Ilie, Marcu Ion, Mateescu Georgeta, Taschina Ludmila.Aceasta declaratie se solicita inclusiv subcontractantilor (daca este cazul). Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima : completare formular B2cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minimum: 15.200.000 RON. Incazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se vareduce la jumatate.In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie globala pe ultimii3 ani, sa fie de minimum 15.200.000 RON.pentru alte valute se va lua in calcul Cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an : , Bilantul contabil la 31.12.2013, vizat si inregistrat de organele competente -copie ;in ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceriIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor utilaje: proiectare: calculatoarstatie topograficaimprimantaplottersoft proiectare cu licentaexecutie: buldoexcavator, sapator santuriaparat sudura polifuziunevibrocompactor, Se va completa formularul 12I. Va fi insotita de CV-uri si copii ale diplomelor personalului cheie pentru acest contract.Se va prezenta echipa de proiectare si executie, astfel: - 1 coordonator proiectare -inginer instalatii ;
- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat;
- 1 responsabil cu controlul calitatii ;
- 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.- 1 inginer cadastristPentru R.T.E. se vor prezenta: - autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;
- Declaratie pe propia raspundere privind relatia de colaborare;
- Declaratie de disponibilitate.In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati., Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12GIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., Se solicita, completarea Formularului 12F1, minim 1 contractde lucrariexecutat, a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu7.400.000 fara TVA;minim 1 contract de proiectareexecutat, a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 220.000 fara TVAsau un contract de executie si proiectare in valoare totala de minim 7 620 000. se vor prezenta certificate/certificari/recomandari/procese-verbale/documente emise si/saucontrasemnate de beneficiarii serviciilor/lucrarilor . Completarea Formularului 12F1, , se vor prezentacertificate/certificari/rcomandari/procese-verbale/documente emise si/saucontrasemnate de beneficiarii serviciilor/lucrarilor .pentru alte valute se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si un sistem demanagement al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, pentruproiectare si executiein cazul asocierii, acestea se pot prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, ,Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine unsistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14001, Se solicita, atat pentru executie cat si pentru proiectare, documente care saateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de managementde mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001.in cazul asocierii, acestea se pot prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
20
Descriere: componenta tehnica 2
termen de garantie
20
Descriere: garantia lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 17:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer