Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Alimentare cu Apa in satul Burdea,comuna Caldararu, judetul Arges??


Detaliu pentru invitatia numarul 327838
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna CALDARARU (PRIMARIA CALDARARU)
Numar invitatie: 327838/24.05.2012
Denumire contract: , ,Alimentare cu Apa in satul Burdea, comuna Caldararu, judetul Arges??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CALDARARU (PRIMARIA CALDARARU)Cod fiscal: 5010145, Adresa: SAT. STRIMBENI, Caldararu, Telefon: 0248692008, Fax: 0248692008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Caldararu, judetul Arges, Caldararu, Romania, cod postal: 117192, telefon: +0 0248692008, fax: +0 0248692008, persoana de contact: Primaria Caldararu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Caldararu, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Alimentare cu Apa in satul Burdea, comuna Caldararu, judetul Arges??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Alimentare cu Apa in satul Burdea, comuna Caldararu, judetul Arges??
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 768, 853.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare= 35.000 leiIn conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia unuioperator economicca nefondata autoritatea contractanta va retine din garantia contestatorului suma de5.548, 85 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor, inclusiv.Viramentt bancar ? Primaria comunei Caldararu, CF: 5010145, Cont: RO44TREZ05024510270XXXXX deschislaTrezoreria Costesti;Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 3originalInstrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 3, original.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA- Potrivitart. 90 din HG 925/2006, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devineanexa la contract.Se vor respecta si prevederile HG nr. 1045/2011 in cazulretinerilor succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.05), original2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.06), original.3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?.5 declaratie privind calitatea de participant la procedura ?(Formularul nr.7);NOTA: -Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.6.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr.25), original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta(Formularul nr.15)7.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularulnr.23), original. Persoane cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Patroaica Marin- primar;
- Stefan Adrian ? viceprimar;
- Buicea Florina ? secretar; 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantii - persoane juridice straine ? vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii ? persoane juridice straine - vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru ca in termen de 30 zile de la comunicarea rezultatului procedurii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania, sau inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte ca autoritatea contractanta sa transmita
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sau echivalente, Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 1.768.853, 52lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Executarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract cu obiect similar in valoare de cel putin egala cu1.768.853, 52 lei fara TVASe va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE respectiv: 2007=3, 3373 lei/euro;2008=3, 6827 lei/euro; 2009=4, 2373 lei/euro;2010=4, 2099lei/euro;2011=4, 2379lei/euro;, Informatii privind resursele umaneOfertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: -sef santier ? inginer constructii civile, industriale sau hidrotehnice; se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer in domeniul constructii civile, industrialesau inginer constructii hidrotehnice.Se va prezenta: CV, diploma de studii, legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer pentru domeniile constructii civile sau hidrotehnice, Se va prezenta CV, diploma de studii, declaratie de diponibilitate.- inspector protectia muncii . Se va prezenta: CV, diploma de studii, inspector protectia muncii, declaratie de disponibilitate., Resurse tehnice.Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie, contracte/conventii de inchiriere, sau prezentarea de documente prin care probeaza/confirma /atesta faptul ca dispune de utilajele mai jos mentionate, astfel.- o autobasculanta;
-minim 1 excavator;
- buldozer;
- cilindru compactor;
- autogreder;
- aparate sudura;
- minim 1 dispozitiv cu disc de taiere- mai compactor;
- placa vibratoare;
- mijloace de transport., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul financiar pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a. pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 de puncte; b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a, se acorda punctajul astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret n) x 80
Garantia lucrarii
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul a. pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; b. pentru o perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta la pct.a. se acorda punctajul astfel: P GL(perioada n) = (perioada de garantie n /perioada de garantie maxima)x20 O durata de garantie a lucrarii sub 2 ani va face ca oferta sa fie declarata neconforma. O durata mai mare de 5 de ani nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer