Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA IN SATUL CAPALNA DE JOS, COM. JIDVEI, JUD ALBA
Detaliu pentru invitatia numarul 321334
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321334/06.03.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA IN SATUL CAPALNA DE JOS, COM. JIDVEI, JUD ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna JidveiCod fiscal: 4934610, Adresa: str Perilor Nr 15, Jidvei, Telefon: 0258/881317, Fax: 0258/881317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Perilor Nr 15, Jidvei, Romania, cod postal: 517385, telefon: +04 0258/881317, fax: +04 0258/881317, persoana de contact: Nicolae Nemes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Perilor, nr. 15, Jidvei, Romania, cod postal: 517385, telefon: +04 0258/881317, fax: +04 0258/881317, persoana de contact: Nicolae Nemes
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA IN SATUL CAPALNA DE JOS, COM. JIDVEI, JUD ALBA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: alimentare cu apa in sat Capalna, comuna Jidvei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 370.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6727, 4 leiperioada de valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine 1% din garantia de participare in raport cuvaloarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?a? din OUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine este de3363, 7 lei. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr.13 B - prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia decatre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: ___________________________, deschis laTrezoreria mun. Blaj) - depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante. - sau prin orice alt instrument bancar de plataIII.1.1.b) Garantie de buna executieDa
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau deo societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazulIMMurilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG925/2006.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, mod de indeplinire prezentare formular anexat Declaratie privind eligibilitatea mod deindeplinire prezentare formular anexat CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, mod de indeplinire conform formularanexat Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 mod de indeplinire: -prezentare formular anexat( se vaprezenta si de catre tertul sustinator ) -prezentare Certificate fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioara depuneriiofertelor la bugetul general consolidat ; - prezentare Certificate fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor in luna anterioara depuneriiofertelor la bugetul local. OBS. Certificatele vor fi prezentate in oricare dintre formele -in original ; -copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse. Persoanele juridice straine: vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii deorigine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)si prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele: -in original ; -copie legalizata; -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? lacare se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: SILEAN NICOLETAMOLDOVAN SILVIASAVU PAULPOSA CALINPOPA HOREA MIRCEA prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata, sau copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantului care va fi clasat pe primul loc, se va solicita in evaluare prezentarea pentru conformitate a documentului Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.pentru Persoanele juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in original sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu: 2008 ? 3, 682lei 2009- 4, 237 lei 2010- 4, 209 lei Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani safie de minimum 50.000 lei.Capacitatea economica si financiara poate fisustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006;operatorul economiccare beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sadovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneicare il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal de specialitate. Responsabilul tehnic cu executia atestat MLPTLcu legitimatia valabila, Asigurarea cu utilaje, echipamente, dotari necesare pentru realizareacontractului, Informatii privind subcontractantii, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ; EXP. SIMILARA Val. minima a lucrarilor similare finalizate din cadrul contractului prezentat va fi de minim 300000 lei (fara T.V.A.). Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: 4. pentru 2006 ? 3, 5245 lei / euro ; 5. pentru 2007 ? 3, 3373 lei / euro ; 6. pentru 2008 ? 3, 6827 lei / euro ; 7. pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ; 8. pentru 2010 ? 4, 2099 lei / euro ; 9. pentru 2011 - 4, 2379 lei / euro .Fisa de informatii privind experienta similara specifica tipului de lucrare supus procedurii - lucrari de aductiune de apa - va fi insotita de: 1.copia contractului (sau parti relevante din contract) ; 2. procesele verbale solicitate pentru lucrarile similare pot dovedi: receptionarea partiala a lucrarilor, sau receptia la terminarea lucrarilor, sau receptia finala, confrom ORDIN ANMAP nr. 509/2011 3.recomandare ; nota : nu se accepta cumularea mai multor contracte in vederea demnonstrarii experientei similare Standarde de asigurare a calitatii, Asigurarea protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia se regaseste in totalitate pe SEAP, este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 15:48