Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT A SATELOR MIHAITA SI POTMELTU IN COMUNA COTOFENII DIN DOS, JUDETUL DOLJ, ADUCTIUNE CONDUCTA ISVARNA, ETAPA II


Detaliu pentru invitatia numarul 355757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COTOFENII DIN DOS
Numar invitatie: 355757/15.11.2013
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT A SATELOR MIHAITA SI POTMELTU IN COMUNA COTOFENII DIN DOS, JUDETUL DOLJ, ADUCTIUNE CONDUCTA ISVARNA, ETAPA II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COTOFENII DIN DOSCod fiscal: 4553593, Adresa: COMUNA COTOFENII DIN DOS STR.NICU IOVIPALE Nr. 166, Cotofenii din Dos, Telefon: 0251447089, Fax: 0251447089
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA COTOFENII DIN DOS STR.NICU IOVIPALE Nr. 166, Cotofenii din Dos, Romania, cod postal: 207210, telefon: +40 0251447089, fax: +40 0251447089, persoana de contact: PREDUCA VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNAEI COTOFENII DIN DOS, SAT COTOFENII DIN DOS, STRADA NICU IOVIPALE, NR.166
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT A SATELOR MIHAITA SI POTMELTU IN COMUNA COTOFENII DIN DOS, JUDETUL DOLJ, ADUCTIUNE CONDUCTA ISVARNA, ETAPA II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT A SATELOR MIHAITA SI POTMELTU IN COMUNA COTOFENII DIN DOS, JUDETUL DOLJ, ADUCTIUNE CONDUCTA ISVARNA, ETAPA IIDUPA CAZ FARA A SE LIMITA LA ALIMENTARE CU APA: - Conducta de aductiune , preia apapotabila din conducta existenta de la Isvarna -Craiova.- Conducta de aductiune are o lungime de 6250 m din care 2314 m o conducta de apa potabila existenta si nefolosita in prezent.Pe lungimea conductei de aductiune s-au prevazut doua subtraversari cu foraj orizontal dirijat: x cale ferata uzinala (Sad CF1)x drum JudeteanDJ 606A- doua subtraversari ale conductelor deirigatii din zonax S1 in lungime de 7 mx S2 in lungime de 5.5 mPe intreg traseul conductei de aductiune s-au prevazut 11 camine din care : x unul de apometrux unul de golirex unul de aerisireValoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute.Procentul de5 % aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 29004 lei fara TVA, (5% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI FARA DIVERSE SI NEPREVAZUTE )VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI FARA DIVERSE SI NEPREVAZUTE: 514870 LEI FARA TVAVALOAREA ESTIMATA INCLUSIV CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE :543874 LEI FARA TVA
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 874 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 10297 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita deprimire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr. 1)Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul incadrarii in situatiile prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este: 4294.869 leiRestituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din HG 925/2006.Pentru plata in valuta se va lua in calcul valoarea LEU/VALUTA a BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalCerinta nr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? din documentele prezentate trebuie sa reese ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4)din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3)din Ordinul nr.509/2011.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Cerinta nr. 3 Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinteacest formular. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.conf art.69 indice 1. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de deciziein cadrul primariei COTOFENII DIN DOS, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire dupa cum urmeaza: Preduca Vasile - primarBuzatu Constantin -viceprimarDumitrascu Ionica-contabilDrula Janina-secretarGalbenu Marilena-inspectorStreinu Georgeta-inspectorBleau Elena- consilierLungan Ion - consilierPara Gheorghita- consilierPislaru Ecaterina- consilierSlamnoiu Gheorghe- consilierDraghici Viorel- consilierPerciu Marin - consilierPredut Dumitru- consilierTimplaru Nicolae- consilierTrican Constantin- consilier Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 514000 LEI FARA TVADocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,4, , luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 228 800 lei. Modalitatea de indeplinire: Documente prin care Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului , va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alete mijloace financiare in suma de 228800 lei pentru a realiza cash-flow de executie al lucrarii pentru o perioada de 4 luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3936 m de retele de apa si sau aductiuni de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care ofertantul isi demonstraza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata se va prezenta unacord ferm al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate.In cazul in care ofertantul isi demonstraza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata se va prezenta unacord ferm al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nutrebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si aleart.181 lit a), c1)si d)din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare., Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer