Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT IN SATELE TIGANASI SI IZVORU FRUMOS


Detaliu pentru invitatia numarul 325625
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BURILA MARE (PRIMARIA BURILA MARE)
Numar invitatie: 325625/03.05.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT INSATELE TIGANASI SI IZVORU FRUMOS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BURILA MARE (PRIMARIA BURILA MARE)Cod fiscal: 4675469, Adresa: BURILA MARE, Burila Mare, Telefon: 0202357401, Fax: 0252357401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BURILA MARE, Burila Mare, Romania, cod postal: 220785, telefon: +40 0202357401, fax: +40 0252357401, persoana de contact: MARINICA POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Burila Mare , localitate Burila Mare, jud. Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT INSATELE TIGANASI SI IZVORU FRUMOS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ALIMENTARE CU APA IN SISTEM CENTRALIZAT INSATELE TIGANASI SI IZVORU FRUMOS
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 586, 652 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
25000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? original ? Ordin de plata ? confirmat de banca emitenta ? original.conform prevederilor art 86 alin (1) din HG 925/2006 Nota: In temeiul prevederilor art. 86 alin. 3 lit. a si b din HG nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Suma ce se va retine in cazul pierderii unei contestatii va fi de 5102 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului ce urmeaza a fi incheiat, in maxim 3 zile de la semnarea contractului integral conf. art. 89, 90 ale H.G. nr. 925/2006, actualizata printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de societate de asigurari care devine anexa la contract. - daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf HG 1045/2011;contul de disponibil va fi deschis, recomandabil, la Trezorerie. Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul mai sus mentionat.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Se va prezenta Formularul nr. 2. Tertul sustinator, daca e cazul, va face dovada neincadrarii in prevederile art.181 a , c^1 si d.3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local in luna naterioara deschiderii ofertelor Pentru persoane juridice/fizice romane :3.1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Reesalonarea datoriilor nu reprezinta un aranjament cu creditorii.Pentru persoane juridice/fizice straine : Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria Svinita le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.3. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/20104. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006. Persoane cu functie de decizie in procedura Primaria Burila Mare: Primar: Cicic Jenica Viceprimar: Marinica PopescuSecretar: Bordeasu Maria Contabil: Panescu Mariana Silvia. Documentul va fi prezentat in original si de subcontractant sau de tertul sustinator, daca este cazul. Se vor nominaliza (nume si prenume) toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru prezenta procedura de atribuire. 1. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriii) Se va atasa, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor)In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani. Cifra media anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: valoare minima impusa: 2.500.000 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?. Cerinte minime: aparat de sudura tevi din polietilena (PE), polipropilena (PP), a unui aparat de sudura prin electrofuziune fitinguri din polietilena (PE), polipropilena (PP)., 2. Formular nr. 12 I - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului.- Curriculum vitae ? responsabil de contract- Curriculum vitae ? responsabil tehnic cu executia (RTE)- Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie- Legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie- Contract de munca sau contract de colaborare ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie - Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ)- Certificat de autorizare ? responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie, 3. Informatii privind subcontractantii, 4. Lista principalelor lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioade si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta Formularul nr. 12F ? 1* - Fisa privind experienta similara - indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a unui singur contract sau cel mult 2(doua) contracte care a avut ca obiect executia delucrari similare de executie alimentare cu apavaloare de minim 1.300.000 lei, fara TVA. 1. SR EN ISO 9001:2008, 2. SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1.Punctajul financiar se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate 60 de puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la alinatul a) se acorda punctaj astfel: Pfinanciar n= (pret minim/pret n) x 60
Programul calitatii elaborat pentru lucararea supusa achizitiei
20
Descriere: Detalierea punctajului la acest criteriu fiind foarte mare este anexata prezentei documentatii.
Durata executie
20
Descriere: Dpe n= (Dpe minim / Dpe n) x 20
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer