Achizitie publica - Alimentare cu apa localitate Roades, comuna Bunesti, judetul Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 335895
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335895/21.09.2012
Denumire contract: Alimentare cu apa localitate Roades, comuna Bunesti, judetul Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUNESTI (PRIMARIA COMUNEI BUNESTI)Cod fiscal: 4801389, Adresa: BUNESTI 58, Bunesti, Telefon: 0745315825, Fax: 0268248710
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Bunesti, str. Principala nr.119, Bunesti, Romania, cod postal: 507035, telefon: +40 268248710, fax: +40 268248710, persoana de contact: GHEORGHE DAN SPATARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Bunesti, str. Principala nr.119, Bunesti, Romania, cod postal: 507035, telefon: +40 268248710, fax: +40 268248710, persoana de contact: GHEORGHE DAN SPATARU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa localitate Roades, comuna Bunesti, judetul Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de retele de alimentare cu apa, foraj, bazin de colectare sat Roades, comuna Bunesti, judetul Brasov.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 826, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare e de 35.000 lei.Valabilitate: 80 zile(de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: a)prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original conform Formularului 12.b)prin virament bancar: RO04TREZ1335006XXX000276Trez. Rupea, Cod Fiscal 4801389.c)conform art.86, alin.5, lit.a, b din H.G.925/2006, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria primariei comunei Bunesti din str.Principala nr. 119.In cazul IMM cuantumul garantiei, va fi redus la jumatate. Pt.demonstrarea incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal a intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM.Declaratia pe propria raspundere va fi completata conf. modelului din Anexa 1 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pt. o oferta depusa de o asociere, reducerea garantiei se aplica pt. o asociere alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.In cazul emiterii de C.N.S.C.a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006: ?intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?, ceea ce reprezinta 5.606, 60 lei.NOTAEliberarea garantiei de participare se va face conf. art. 88 alin.4 din H.G.925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10% din val.fara TVA a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu Formularul 11.Garantia se poate constitui si conform art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.In cazul IMM cuantumul garantiei solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa 1 din Legea 346/2004.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului garantiei se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.Eliberarea garantiei se va face conform art.92, alin.4 din HGnr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.4Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea tertului sustinator in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.5Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are un tert sustinator acesta va prezenta declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 15Certificatul se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.D. Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr.14).primar-Palasanu Mircea, viceprimar-Spataru Gheorghe Dan, contabil-Stanciu Amalia, secretar-Palasan Gheorghe Adrian, consilieri-Monea Gheorghe, Suciu Adrian, Bena Maria, Fernolend Caroline, Hietsch Gerhardt Gheorghe, Stoian Adrian, Patea Gheorghe, Onea Domnica, Iorgulescu Vasile si Marcu Anisoaraa) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN), in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. ......Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta din ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul(operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4 km de retele de apa si sau aductiuni de apa.Se va prezenta Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3)., Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3).se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocieri. NOTA: In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr.7, ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare cu obiectul contractului aferent prezentei achizitii., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat din ultimii trei ani: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea lucrarilor. In acest sens va: -Nominaliza sefilor de santier;
-Nominaliza responsabilului/responsabililor tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate;
-Nominaliza controlului cu calitatea;
-Nominaliza inspectorului S.S.M.;
-Nominaliza a minim 3 sudoriavand autorizatie in suduraPentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-urile - conform Formularului 10- Diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data limita de depunere a ofertei, in copie legalizata sau copie conforma cu originalul;, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit decatre subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor sipartea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Informatii privind managementul calitatii in domeniul executiei de lucrari de constructii a retelelor de alimentare cu apa sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante ? certificat ISO9001:2008. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Prezentare certificat de atestare ISO 9001:2008 sau echivalent privind managementul calitatii in domeniul executiei de lucrari de retele de alimentare cu apa sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Informatiivprivind managementul mediului in domeniul executiei de lucrari de constructii a retelelor de alimentare cu apa sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante ? certificat ISO14001:2005.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Certificat de atestare ISO 14001:2005 sau echivalent privind managementul mediului in domeniul executiei de lucrari de constructii de retele de alimentare cu apa sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante, in copie, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 17:00