Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa localitatea Feleacu


Detaliu pentru invitatia numarul 354554
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FELEACU (PRIMARIA COMUNEI FELEACU)
Numar invitatie: 354554/09.10.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa localitatea Feleacu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FELEACU (PRIMARIA COMUNEI FELEACU)Cod fiscal: 4354507, Adresa: str. Principala, nr.131, Feleacu, Telefon: 004 0237097, Fax: 004 0237097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa localitatea Feleacu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de alimentare cu apa constand in;? 1 rezervor inmagazinare apa R cu volumul V=500 mc? 2 buc statii de pompare? Conducta de transport 8.960m.Valoarea estimata fara TVA este de: 3.511.401 lei fara TVA si se constituie din urmatoarele componente: 1. C+M fara organizare de santier: 3.147.810 lei fara TVA, 2.Organizare de santier: 48.810 lei (fara TVA)3.Cheltuilei diverse si neprevazute; 314.781 lei fara TVA (10%% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute si organizare de santier).Suma de 314.781 lei fara TVA (10% % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute si fara organizare de santier) va fi decontata, in conditiile legii, pe parcursul derularii contractului, daca aceste cheltuieli apar si nu sunt aferente unor modificari substantiale ale acestuia si si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j) din OUG nr.34/2006 cu modif si completarile ulterioare.Propunerea financiara totala prezentata de fiecare operator economic trebuie sa contina, ca element distinct constitutiv, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute la propunerea financiara (fara diverse si neprevazute) depusa.
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 511, 401 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 62.956 lei(IMM 50%), cu valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor si se constituie prin virament bancar in contul RO87TREZ2165006XXX006925 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul nr. 1). In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se vor prezenta traduse si legalizate.Ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in alta valuta se va lua in calcul cursul leu/alta valuta comunicat de BNR din data publicarii anuntului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10%(IMM 50% din cuantumul de 10%) din valoarea contractuluifara TVA prin Scrisoare de garantie Bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Formularul nr. 2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Formularul nr.4Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul asocierii, fiecare asociat are obligatia de a demonstra aceasta cerinta.In cazul asocierii, fiecare asociat are obligatia de a demonstra aceasta cerinta.-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratre fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor atasa in copie legalizata sau semnate si stampilate conform cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere conf. art 11 alin(4) din GH 925/2006 cu mod si compl ulterioare.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formularul55.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006-Formularul 6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceia ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii sunt: primar-Balea Nicolae, secretar- Mocan Valeria, viceprimar-Jakabffy Barna-Samu, consilier-Nicula Gabriela, inspector-Ungur Flavia.Pentru persoane juridice /fizice strainePrezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC..-copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CIFRA DE AFACERI-cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani fie de minim 6.295.620 lei fara TVA-se vor prezenta copii dupa bilantul contabil la 31.12.2012.Se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.-poate fi sustinuta si prin angajament de sustinere din partea unui tert .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: SUBCONTRACTANTIDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite cdesubcontractanti si specializarea acestora, UTLAJEDeclaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari.Dovada detinerii in proprietate a acestora.Daca operatorul nu are in proprietate acestea, pe langaposibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere, prestariservicii etc.., se permite si prezentarea unui angajament ferm din partea unui tert-, EXPERIENTA SIMILARA1.Lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5aniOfertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 8, 9 km de retele de apa si sau aductiuni de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. 1.Standard de calitateOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil ladata limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, 2.Stanard de mediuOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent, valabil ladata limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer