Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa lotizari Agigea, parcela 181, comuna Agigea, jud. Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 341144
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA AGIGEA (CONSILIUL LOCAL AGIGEA)
Numar invitatie: 341144/18.12.2012
Denumire contract: Alimentare cu apa lotizari Agigea, parcela 181, comunaAgigea, jud. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AGIGEA (CONSILIUL LOCAL AGIGEA)Cod fiscal: 4701088, Adresa: STR.OCTAVIAN GOGA NR.4, Agigea, Telefon: 0241738178, Fax: 0241738178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Bujorului, NR.11, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 738172, fax: +40 738178, persoana de contact: OANA-MIHAELA CORAVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa de cultura Agigea, str.Paltinului, nr.1A. localitatea Agigea, judet Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa lotizari Agigea, parcela 181, comunaAgigea, jud. Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului este de 1.325.650 lei, fara tvaDupa caz, fara a se limita la : Alimentare cu apa consta in : reabilitarea conductelor de apaextinderea sistemelor de alimentarecontorizarea consumatorilor din sistemul de alimentare cu apa;prevederea unor noi statii de pompare in cadrul sistemelor de alimentare cu apa;reabilitarea rezervoarelor pentru inmagazinarea apeiprevederea unor noi rezervoare pentru inmagazinarea apei;contorizarea consumatorilor
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 325, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cunatum de 10.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. NR.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractului de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 zile de la data stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de particpare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupuilui de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va insotita de traducerea autorizata in limba romana.(model orientativ Formular nr.1)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.si se constituie conform art.90 alin. (1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform legii nr.364/2004(facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuntumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Cirjaliu Cristian Maricel ? PrimarPopescu Cornel ? ViceprimarMEMBRII COMISIEI DE EVALUARE : Coravu Oana-Inspector Achizitii PubliceLasculescu Ana ? Sef Serviciu Financiar ContabilitateGheorghe Florenta ? Sef Tehnic InvestitiiMihail Ancuta -Secretar ComunaParaschiv Anca- Referemt Protectia MediuluiPersoanele responsabile cu aprobarea bugetului care asigura resursele financiare pentru incheierea contractelor de achizitie publica: Lasculescu Ana -Sef Financiar ContabilitateCirjaliu Cristian Maricel- PrimarIn ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitati doar la factorii de decizie importanti Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico-financiara pe cel mult ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic saumembrii asocierii de operatori economici impreuna) pe cel mult ultimii treiani trebuie sa fie minim de de 2.600.000 lei fara TVA.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 6 km de retele de apa si sau aductiuni de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca, Informatii privind resursele umane: 1. Sef santier/Responsabil lucrare/Coordonator lucrare ? persoana cu studii superioare de lunga durata, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar;2. Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul lucrari edilitare si de gosp.comunala, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi cf. Lg.nr.10/1995;3.Responsabil calitate CQ in domeniullucrari edilitare si de gosp.comunala;documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc)ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conf.cu legislatia in viguare;4.Responsabil securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Legii nr.319/2006;Pentru persoanele nominalizate se va prezenta ;CV in original, diploma studii, atestate, autorizatii, certificate profesionale-in copie lizibila cu mentinea" conform cu originalul". Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer