Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa potabila a satului Bantau , com.Leordeni, jud.Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 334958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA LEORDENI
Numar invitatie: 334958/06.09.2012
Denumire contract: Alimentare cu apa potabila a satului Bantau , com.Leordeni, jud.Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA LEORDENICod fiscal: 4971979, Adresa: COM. LEORDENI, SAT. GLAMBOCATA, Leordeni, Telefon: 0248.653101, Fax: 0248.653101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. LEORDENI, SAT. GLAMBOCATA, Leordeni, Romania, cod postal: 117421, telefon: +40 0248653101, fax: +40 0248653101, persoana de contact: MARIUS BADEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. LEORDENI, SAT. GLAMBOCATA, Leordeni, Romania, cod postal: 117421, telefon: +40 0248653101, fax: +40 0248653101,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa potabila a satului Bantau , com.Leordeni, jud.Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu apa potabila a satului Bantau , com.Leordeni, jud.Arges?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 372, 570 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 7451, 40 lei;
- Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor egala cu perioada de valabilitatea a ofertei- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin.(3), lit. b) din H.G. nr. 925/2006.Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de FormularNR.15, anexat Fisei de date.Pentru virament bancar se va utiliza contul: RO60TREZ0515006XXX000569, Trezoreria Topoloveni, C.I.F: 4971979.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.?- Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.- Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;
- Forma de constituire: integral, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;
- Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanctiunea rezilierii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 12) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 23) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F 3 ;Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1. Primar ? Ibric Marian2. Viceprimar ? Circiuvoianu Sorin3. Responsabil achizitii ? Serban Rodica4. Contabil sef ? Neagu Mihai5. Secretar ? Badea Marius6. Consilier local - Albu Nicolae7. Consilier local ? Ciorchina Ruxandra8. Consilier local ? Cristian Aurelian9. Consilier local ? Cristescu Irinel-Teofil10. Consilier local ? Patrascu Nicolae11 Consilier local ? Cirstea Gheorghe12. Consilier local ? Soloiu Vasile13. Consilier local ? Moldoveanu Gheorghe14. Consilier local ? Stancu Marian15. Consilier local ? Toader Teodor16. Consilier local ? Iriminoiu Gheorghe17. Consilier local ? Stanescu Stroescu Mihaela Violeta18. Consilier local ? Vlad Ileana19. Consilier local ? Vlaican ConstantinOfertantul / Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura F.255) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, F3.1, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta6) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusiv referitoare la bugetul local .Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv bugetul local original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCompletare formular ? Informatii Generale?bilanturile contabile pentru anii 2011, 2010 , 2009 inregistrate la D.G.F.P
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelorExecutarea (finalizarea) in ultimii 5 ani, in baza unui singur contract, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract .recomandare din partea beneficiarului- se vor prezenta copii de pe: contract/parti relevante din contract, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor semnat fara obiectiuni de beneficiar si/sau procesul verbal de receptie finala semnat fara obiectiuni de beneficiar (in care se va mentiona valoarea lucrarilor receptionate), recomandare din partea beneficiarului sau alte documente relevante din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului si valoarea lucrarilor similare executate.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de catre oricare dintre asociati., UtilajeDeclaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, PersonalDeclaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducereLista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune inderularea contractuluiInformatii referitoare la personalul de conducerePersonal specializat - cerinte minime: - 1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?;
- 1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor in domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?;se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse;
- se prezinta copii de pe contractul de munca sau contractul de prestari servicii;
- se vor prezenta CV-uri si declaratii de disponibilitate (in originalsau in copie). F.11In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Detalii privind aplicarea algoritmului de calculDescriere: a) pentru cel mai scazut pret al ofertei se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 70 puncte; b)pentru alt pret al ofertei decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat
Garantia acordata lucrarii minim 2 ani - maxim 5 ani
30
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 10 puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (perioada n/ perioada maxima) x punctajul maxim alocat. Perioada de garantie, va fi exprimata in ani. Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 2 ani, iar perioada maxima de garantie este de: 5 ani. Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (2 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie mai mare decat perioada maxima indicata de catre autoritatea contractanta (5 ani), nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer