Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA FILDU DE JOS SAT TETISU, JUD. SALAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 336882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FILDU DE JOS
Numar invitatie: 336882/05.10.2012
Denumire contract: ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA FILDU DE JOS SAT TETISU, JUD. SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FILDU DE JOSCod fiscal: 4637627, Adresa: Fildu de Jos, nr. 30, , Fildu de Jos, Telefon: 0260/667832, Fax: 0260/667832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Fildu de Jos, nr. 30, jud Salaj, Fildu de Jos, Romania, cod postal: 457135, telefon: +40 260667832, fax: +40 260667832, persoana de contact: Paun Firuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Fildu de Jos, nr. 30, jud Salaj, Fildu de Jos, Romania, cod postal: 457135, telefon: +40 260667832, fax: +40 260667832,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA FILDU DE JOS SAT TETISU, JUD. SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari , ,Alimentare cu apa in comuna Fildu de Jos , sat Tetisu, jud. Salaj, ,pe o lungime de 2.6 km
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 570, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 11.000 lei. For 1. Val.90 zile de la term limita de prim a ofer. Consti: prin vir banc in cont nr.RO26TREZ 5615006XXX005160 desc la Trez. ZALAU cu conf acestuia si cu menti obiect contr ?sau? instr de garant emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pentru o per de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instr. de gar treb sa prevada daca plata garant se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persgarantate, in conf cu contr garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate. Daca CNSC respinge contest. ca nefondata se va retine garantia de participare conf prev art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Const: Instr de gar emis in cond legii de o soc.banc ori de o soc. de asigurari?se va prez in orig in max 10 zile de la semnarea contr. Instrum. de garant. trebuie sa prevada daca plata gar se va executa: a) conditionat, dupa constat culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statdin cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept gar de buna executie in DA.)Formular 2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederilor art.180 Conditii de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevovabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activ criminale.Mod de indepl : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier jud al administ/dir general2. Declaratia privind neincadrarea in prevederileart. 181 din ord Conditie de calificare : cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt conforme cu prevederile art.9(1) din Ord.509/2011. Pentru persoanelejuridice romane documentatia se prezinta in original, copie legalizate sau copie conf cu orig iar pentru persoanele juridice straine documentelese prezinta in origsau copie confcu originalul si vor fi insotite de traducere autor si legal.Mod de indeplinire : Declaratia pe proprie raspundere (completare Form nr.4 )3. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Form nr.5 )4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari (Se va compl Form 6 In caz unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat).Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Aut Contractante sunt: Mangau Ioan-primar , secretar-Nita Mariana, contabil-Nicola Valentina, consilier ach. Publice-Paun Firuta, consilier-Ambrus Gheorghe Ciaba, -consilier-Antal Viorel, consilier-Cosma Lucica, consilier-Czondi Stefan Tiberiu, consilier-Dobran Ion Ovidiu, consilier-Mangau Claudiu, consilier-Mangau Ioan , consilier-Puris Stefan, consilier ?Racasan Daniel Florin Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizat. Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: -Prezentare certificat constatator emis de Of Reg Com de pe langa Trib Teritorial, din care sa rezulte domeniul activitatii principale/ secundare, cod CAEN af acestora, iar pt activitatea specifica domeniului, obiectul contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma deinregistrare / atestare ori apartenenta dpdv profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. . (se va verifica prin accesarea tp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta media cifr de afac globala pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011). Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1141600 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2009 :1 Euro = 4, 2373 lei 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei; 2011:1 Euro =4, 2379 In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.2011:1 Euro=4, 2379Cerinta 2- Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit de derulare a contractului, conform graficului de 3luni de executie, in valoare de 142700 lei. Mod de indeplinire Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 142700 leipe o per. de 3 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezent o declaratie privind utilajele, instalatiile, echip tehnice de care dispune op. economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati. In cazul asocierii, se va prezenta un singur formular care va include atat utilajele, instalatiile si echipamentele liderului cat si cele ale membrilor asocierii. . Ofertantul va face dovada ca pentru realizarea lucrarii ca are in dotarea sa proprie sau inchiriate sau alte forme de punere la disp. Urmatoarele echipamente: minim un buldoexcavator, minim o masina de sudat conducta PEID si o autobasculanta Aceasta lista va contine utilaje si echip in legatura directa cu natura siobiectul contractului si necesare indeplinirii contractului de lucrari. Aut Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de oferta, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat minim 1 contracta carui valoare cumulata sa fie egala sau mai marede 570800 lei prin prezentarea de contracte de aceeasi natura si complexitate. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Se va prezenta certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitat .In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei se acorda punctajul maximalocat factorului de evaluare respectiv, b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit a)-pret n-se acorda punct. astfel: Pn(pret min/pretn)xpunctaj maxim alocat, unde: Punctaj(n)=punct. ofertei n , Pret (n)=pretul ofertei, Punctajul maxim =75, punctajul pentru pretul mini8m, conf. punctului a). Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate , exclusiv TVA
Timpul de interventiepentru remedierea defectiunilor /zile
5
Descriere: : a) Pentru termenul minim (cel mai mic timp de interventie) , exprimat in zile, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare , respectiv5 puncte. b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen minim / termen(n) ) x 5. Termenul se va exprima in zile. Timpul de interventie pentru remed. defectiunilor ( exprimat in zile ) se refera la timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului si sa constate defectiunea. In acest timp nu este inclusa perioada nece.pentru remedierea defectiunii, deor.acesta poate diferi de la o defectiune la alta
termen de executie (in luni)
20
Descriere: 1.Pentru oferta care prevede cel mai mic termen de executie al lucrarilor , se acorda punctajul maxim alocat (20puncte); Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = (TP(n) minim/ TP(n)) x 20 puncte , unde, P(n) - punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte; TP(n) minim =cel mai mic termen de executie al lucrarilorofertat in cadrul procedurii; Termenulminim realist de executie a lucrarilor , sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 luni ; Termen de executie a lucr. max. acceptat (peste care oferta va fi decl. neconfor. este 12 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer