Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Alimentare cu apa potabila in satele Orsova Padure,Orsova,Comori si Gurghiu


Detaliu pentru invitatia numarul 352494
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)
Numar invitatie: 352494/12.08.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa potabila in satele Orsova Padure, Orsova, Comori si Gurghiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)Cod fiscal: 5409635, Adresa: Str Republicii nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Telefon: 0265536003, Fax: 0265536094
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Republicii nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Romania, cod postal: 547295, telefon: +40 265536003, fax: +40 265536094, persoana de contact: CONSTANTIN STAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Gurghiu ; Gurghiu , str P.Maior nr 8 , jud. Mures .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa potabila in satele Orsova Padure, Orsova, Comori si Gurghiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Captare izvor, bazin captare, rezervor inmagazinare , retea de distributie ( 13 km ). Valoarea estimata a contractului de lucrari este de 2300000 lei ( inclusiv cuantumul aferent procentului de 5 % de diverse si neprevazute , respectiv 110000 lei) fara TVA .
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 40000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art 86 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii , cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/euro va fi cea stabilita de BNR la data publicarii invitatiei de participare .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art 90 din HG nr 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.Formular nr 2 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180.Formular nr 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006. Formular nr2.Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta.Formular nr 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura . Form 3 .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 cu 1 . Formular nr 6. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: BOAR LAURENTIU DUMITRU, PADUREANU LUCIAN IOANKISS TIBERIU STEFAN, STAN CONSTANTIN, DUMBRAVA VASILE, KRAFT ERZSEBET, MARIS VICTOR CONSTANTIN, SARDEAN IOAN, HARSAN VIOREL MIHAI, POP CALIN VASILE, DUMBRAVA NICOLAE FRANCISC, ZOLTAN NICOLAE, SIARA MARIUS EUGEN, BUTIU LUCIAN, BODOR IBOLYA OLIMPIA, BOCSKAI LADISLAU, POP CRINISOR IOAN . Se va prezenta atat de subcontractanti cat si de tertul sustinator . Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde ofertantul isi are sediul.In etapa evaluarii ofertelor solicitam ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul emis de oRC in original/copie legalizata in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani 2010, 2011 si 2012 , sa fie de cel putin 300000 lei.Prezentarea bilantului pe anii respectivi cu mentiunea ca pentru anul 2012 se permite prezentarea altor documente edificatoare in masura in care acestea reflecta in mod fidel o imagine asupra situatiei economice a ofertantului.Pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu stabilit de BCR pentru anii respectivi.Declaratie privind cifra de afaceri.Formular nr 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care a avut ca obiect realizarea a cel putin 5 km de retele de apa sau aductiune de apa.Lista contractelor insotita de certificarea de buna executie din partea beneficiarilor . ISO 9001 ;ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 31.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer