Achizitie publica - Alimentare cu apa potabila in satul Silvasu de Sus,oras Hateg
Detaliu pentru invitatia numarul 353656
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353656/12.09.2013
Denumire contract: Alimentare cu apa potabila in satul Silvasu de Sus, oras Hateg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA UNIRII, NR.6, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254770273, fax: +40 0254777756, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Hateg, P-TA UNIRII, NR.6, Hateg
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Alimentare cu apa potabila in satul Silvasu de Sus, oras Hateg
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului de lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: executare conducte de alimentare cu apa, in lungime de 9, 182km, constructii de statii de tratare a apei potabile, statie de pompare, rezervoare de apa, imprejmuiri.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 039, 699 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 38000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul Primariei orasului Hateg : RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG deschis la Trezoreria Hateg Garantia de participare se va constitui in lei sau valuta si va avea o perioada de valabilitate cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .Garantia de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) pana la data limita de depunere a ofertelor impreuna cu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului conf. legii privindincadr. in categ. intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul) si va fi incarcata si in SEAP . Garantia de participare emisa in alta limbadecat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 -prezentare formular2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006- prezentare formular3.Certificat de participare cu oferta independenta4.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art.691 din OUG.34/2006. Persoanele cu functii de decizie sunt: Goia Marcel Adrian-primar, Demian Viorel-viceprimar, Pasconi Valentin ?secretar Pasconi ?Burz Elena-sef serviciu juridic, Badea Mihaela ?director economic, Mihutiu Florin-arhitect sef, Tamas Nicolae-ing.Tehnic-Investitii, Prejban Sabin ?insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Fortiu Marinela ?insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Ciopeica Melania-insp.achizitii Publice si Proiecte Europene, Balica Silvia-insp.Achizitii publice si Proiecte Europene, Consilieri locali: Baltenu C-tin Lucian, Ciorba Emil, Craciun Ovidiu , Dabelea Ioan, ,Giuroni Cosmin Iovanescu Alin ?Cosmin, Kovaci Artur , Laslau Daniel ?Anton, Latug Ioan -Gelu , Miclosoni Dana , Moisoni Ana Lia, Onescu Dorel, Priala Andrei, Stefoni Sebastian , Timis Nicolae , Zepa Aurel5.Prezentarea urmatoarelor certificate: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleb)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in acaror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri documentele vor fi depuse de fiecare asociat in parte. Prezentare certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?, din care sa rezulte domeniul de activitateprincipal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf.art.15 din Legea 359/2004.Persoane juridice/fizice straine-prezentare de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata sau original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cuvaloarea de 1.932.821, 00 leiBilant contabil pentru anul 2012., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de creditpentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului deexecutie, in valoare de minim 268.447, 00 lei. Se solicita ca suma respectiva sa fie imobilizata pentru realizarea contrctului doar in cazul ofertei castigatoare.Modalitatea de indeplinireSe va prezenta Declaratie insotita de documente din care sa rezulte respectivul cash-flow.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contractsimilar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 9 km de retele de apasi sau aductiuni de apa .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate saudocumentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante lafinalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheieriicontractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie laterminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa atestefaptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionalein domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 dinOUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr.1Prezentarea Certificatului ISO 9001 sistem de management al calitatii (sauechivalent), pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulcontractului. Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatiicontractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte stateale Uniunii Europene.Operatorii care nu detin un astfel de certificat vorfurniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat saudaca nu urmeaza aceleasi metode de standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr.2Prezentarea certificatului ISO 14001 - sistemul de management de mediupentru lucrari (sau echivalent), pentru obiecte de activitate relevante inraport cu obiectul contractului.Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractantecertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene.Operatorii care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa demonstreze ca activitatile pe care in indeplinirea contractuluide de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 10:35