Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat comuna Vladeni, judetul Dambovita?


Detaliu pentru invitatia numarul 329462
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Vladeni (Primaria Vladeni)
Numar invitatie: 329462/14.06.2012
Denumire contract: ?Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat comuna Vladeni, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vladeni (Primaria Vladeni)Cod fiscal: 15651082, Adresa: Vladeni, str Principala, nr 154, Vladeni, Telefon: 0245660946, Fax: 0245660839
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vladeni, str Principala, nr 154, Vladeni, Romania, cod postal: 137187, telefon: +40 245660946, fax: +40 245660839, persoana de contact: Primaria Vladeni, Strada Principala nr.154
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vladeni, str Principala, nr 154, Vladeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Alimentare cu apa potabila in sistem centralizat comuna Vladeni, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare alimentare cu apa potabila in sistem centralizat Comuna Vladeni, Judetul Dambovita
II.1.6) CPV: 71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 386 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 2907.72 leiModalitati de constituire: DepunereNumerar laCasieria AC;Viram bancar in contul AC, confirm prin extras deCont emis de Trez pt AC;Instrum de garant emis de o banca ori de o soc de asig.Termen de valab garantie: 90zileOBSERVATIIIn cazul const garantiei de part prin virament bancar, se vireaza in? RO95TREZ2745006XXX000372 Trez Moreni.Dovada const garantiei prin viram bancar, se va prezenta cel tarziu la data si ora deschi of cu viza Serv Contab - Financdin cadrul Directiei Ec a Primariei Vladeni care sa confirme viram. Viza va fi data de Serv Contab-Financ pe baza extrasului de cont emis de Trez.Daca garant de part se const prin instrum de garant emis de o banca ori de o soc de asig, dovada constit garant de part in original se prez separat de restul of, cel tarziu la data si ora depunerii of.Garant trebuie sa fie irevocabila iar instrum de garant va prevede faptul ca plata garant se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a AC, pe baza decl acesteia cu privire la culpa pers garantate.Ofertant. ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se retine conf.art. 278.1 din OUG 34/2006.Garant de part se constituie numai in lei.In cazul asoc, garantia de part poate fi const de catre unul sau mai multi asoci.Garantia de part nu poate sa fie const de catre subcontract.Ofertantii care const garantia de part in conform cu preved art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 cu modific si complet ult, au obligatia de a face dovada ca reprezinta un IMM, prin atasarea Form 20 ? DeclaratieIMM.Pt a putea beneficia de preved art. 16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modific si complet ult, in cazul asoc, este necesar ca toti asoc sa faca dovada ca reprez un IMM, prin atasarea Form 20-Declaratie IMM completat
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va const in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A, in 10 zile de la semnarea acestuia de ambele parti.Modul de const: - instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari, in original- retineri succesive din sit de lucr prezent la plata si acceptate de achizitor. In acest scop contractantul are oblig de a deschide la Trez Statului din cadrul org fiscal competent un cont de disponibil la dispozitia AC, conform HG 1045/19.10.2011. Suma initiala care se va depune de catre contractant in cont, va fi de 0.5% din pretul contractului, inclusiv TVA. Deschiderea contuluisi depunerea sumei de catre contractant se va face imediat dupa semnarea contractului. Achizitorul va dispune caunit Trez Statuluisa instiinteze contractantul despre varsamantul efect, precum si de destin lui.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Mod de dovedire: Se va atasa: Cazier judiciar pentru operator economic.Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1.2 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) completat.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Cerinta nr. 4Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor PubliceModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertficat de atestare fiscala eliberat de AFP din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat, pana la luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Documentele se vor atasa in original sau copie conforma cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile, pana la luna anterioara celei in care se depune oferta; eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 5Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe LocaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent/autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul local, pana la luna anterioara celei in care se depune oferta;Nota* certificatul de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale se va prezenta pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului.- Documentele se vor atasa in original sau copie conforma cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile pana la luna anterioara celei in care se depune oferta;, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 6Declaratie privindcalitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completatCerinta nr.7Declaratiea ofertantului privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele Mihalcea Nicoleta-secretar;Paicu Catalin-Economist;Cristea Gheorghe-Primar Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romaneCertificat Constatator emis deOficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.* Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator, in original sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor) sau echivalent, din care sa reiasa: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii), conform legii legii 85/2006.Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a executa lucrari avand codul: ? 7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Nota* Persoanele fizice autorizate vor prezenta autorizate de functionare sau documente edificatoare cu competente specifice prezentei documentatii.Persoane juridice/fizice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Observatie* Se va solicita ofertantului calasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie conforma cu originalul.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie insotita de traducereautorizat, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: i) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;j) codul unic de inregistrare;k) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);l) structura actionariatului;m) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;n) domeniul de activitate principal;o) domeniile de activitate secundare;p) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Daca este cazul, se va atasa, in original, imputernicirea semnata de reprezentantul legal al operatorului economic privind nominalizarea persoanei imputernicitesa angajeze ofertantul in contract, respectiv: Documentele depuse cu nerespectarea prezentei documentatii de atribuirevor fi considerate necorespunzatoare si nu se va accepta inlocuirea/completarea ulterioara.Nota*In cazul asocierii cerintele solicitate la cap. III.2.1.a), III.2.1.b)vor fi indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2008, 2009 si 2010)sa fie de min 290.772, 00 lei.Pentru conversia in lei, se va lua in calcul cursul BNR valabil la 31 dec a anului respect. Daca un grup de op ec depune oferta comuna, sit ec si financ se dem cumulativ si areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica.Pers care asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit art.180 si 181 lit.a) c1) d)din O.U.G. 34/2006Pers juridice straine vor atasa, in copie insotita de trad autorizata in lb romana, doc relevante, emise de autorit competente, care certifica indep cerintei obligatorii.Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit op nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate sit, va fi acceptata o decl autentica ce va cuprinde info solicitate, pt care nu a putut depunde doc, si faptul ca in tara de origine nu se emit astfel de doc.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi prestatsi finalizat, in ultimii treiani, cel putin un contract similar de proiectare alimentare cu apa in valoare de145386.00 exclusiv T.V.AContract executat si finalizat = contract pentru care a fost incheiat procesul verbal de receptie, servicii duse la bun sfarsit (art. 13 Ordin ANRMAP 509/2011).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf art.180 si 181 lit. a) c1) d)din O.U.G. 34/2006, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, trebuie sa dispuna de urmatoarele dotari, echipamente tehnice, considerate ca necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - dotari minime : ? 1 statie totala? 1 plotter A0? 2 calculatoare? 1 autoturism? 1 licenta soft devize? 1 licenta soft proiectare reteleapaIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prevederi art. 180 si 181 lit. a) c1) d)si 69ind1, Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Aut contact ca fiind strict necesare(personal de specisi experticurol esentin indepl contract): 1 Manager de proiect ;1Ing instalatii, exp gen minim 2 ani ;1Topograf autorizat, minim cat B;1devizier cu exp gen minim 5 aniImp: Se vor nomin pers dif pentru fiecare pozitie.Cd un grup de op ec depune oferta comuna, capac teh si prof se demonst prin luarea in consid a resurs tuturor membrilor grup.A.3)Dc un op ec isi dem situatia profes invocand sustinerea acordata, in conf cu OUG34/2006, de catre o alta pers, atunci aceasta are oblig de a dovedi sustin de care benefic, prin prez unui angajament fermal pers respectiv, incheiat in forma autentica, care conf ca va pune la disp of resursele invocate.Pers care asig sustin prof nu trebuie sa se afle in sit art 180. 181 lit. a) c1) d)si 69ind1 din OUG34/2006, In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer